A 2010-ig tartó központi marketing stratégia keretében világszerte egységes arculattal jelennek meg a szigetet népszerűsítő kampányok. Magyarországon, a tavalyi évben először, Budapest mellett a vidéki nagyvárosokban is megjelentek a hirdetések, óriásplakáton, citylighton járműreklámon és a nyomtatott sajtóban.
A CTO budapesti irodája idén ünnepli 10. születésnapját, ebből az alkalomból fogadáson látta vendégül legfontosabb partnereit az év végén. A rendezvényen Ács Viktória hivatalvezető elmondta, a hivatal igyekszik az idegenforgalmi szakma vállalkozásai számára, a minél hatékonyabb értékesítés céljából, több területen is támogatást biztosítani. Az utazási vállalkozások évről évre előszeretettel veszik igénybe a közös reklám- és rendezvénylehetőségeket. A hivatal nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a szakma dolgozói is minél többen megismerjék ezt a különlegesen szép szigetet. Ennek érdekében immáron ötödik éve a helyi szállodák együttműködésével ingyenes szálláslehetőséget vehetnek igénybe a magyar utazási irodák dolgozói és kísérőik. „Úgy véljük ez egy kiváló alkalom az ország turisztikai kínálatának megismerésére, és az itt megszerzett tapasztalatok igen hasznosan kamatoztathatók az értékesítési munkában” - hangsúlyozta Ács Viktória hivatalvezető.