Csoportszinten a járatok száma 7,9, a férőhelykilométer 8 százalékkal nött, mindeközben a kihasználtság 0,4 százalékponttal 75,6%-ra csökkent. Az értékesítést 7,4%-kal fokozták.
A csoport hálózati légitársaságai, a Lufthansa, SWISS, Austrian Airlines januárban 6,5 millió utast szállított, 5,4 százalékkal többet az előző évinél. Azonos arányban nőtt a férőhelykilométerek száma. Hármuk esetében az értékesítés mértéke 3,9%-kal emelkedett, míg a kihasználtásg 1,1 százalékpontot esve 75,7% lett. A 6,5 millióból 4,5 millió utast maga a Lufthansa vitt el. 5,7 százalékkal többet, mint 2017 januárjában. A kihasználtság egy százalékponttal lett alacsonyabb az előző évinél; 76.6%.
A közlemény már nem a hálózatiak, hanem a point-to-point — Eurowings/Germanwings — légitársaságok között említi a belga Brussels Airlines-t. Ezek együtt 2,2 millió utast szállítottak az idei év első hónapjában. Ebből 1,9 millió rövid-, 236 ezer hosszú távon utazott. Összesen 27,3%-kal több, mint egy éve, 23,8 nagyobb kapacitással és 30,2%-kal megnövekedett értékesítéssel, köszönhetően a Brussels Eurowings-zé válási procedurájának.