A döntés oka, hogy a csökkenő keresletet csak magas beszerzési költségek mellett lehetett kielégíteni, így a Lufthansa már nem tudott profitálni az értékesítésből, derült ki az oe24.at cikkéből.
Fotó: Depositphotos
A fedélzeti árusítás kivezetése fokozatos és a Lufthansa alapmárkáját érinti, és egyes útvonalakon már meg is kezdődött.
A rövid távú járatokon a légitársaság már korábban megszüntette az értékesítést, ugyanakkor a webáruházban és repülőtéri üzleteiben továbbra is elérhetők az ismert termékek.
Más német légitársaságok, mint a Tuifly és a Condor, egyelőre nem követik a Lufthansa példáját. A Tuifly a hosszabb, például a Kanári-szigetekre irányuló turisztikai járatokon továbbra is erős keresletet tapasztal a fedélzeti értékesítés iránt, amelyet az utazási élmény fontos részének tartanak, és a Condor is sikeres értékesítési adatokról számolt be, főként üdülőhelyekre közlekedő járatain, ezért egyelőre nem tervezi a fedélzeti árusítás megszüntetését.