A Reuters legutóbbi, a témában született híre szerint a szövetség úgy látja, a német adószabályok és egyéb, légiiparra vonatkozó előírások is lehetővé tették, hogy nem német légitársaságok piacot vegyenek el az Air Berlintől.
Michael Frenzel, a német turisztikai szektort összefogó szövetség elnöke a hírügynökségnek azt mondta, hogy a versenytorzító szabályok miatt egyre nagyobb szeletet hasonlítottak ki ezek a légicégek a német piacból.
A turisztikai szereplőket összefogó szervezet vezetője hozzátette ugyanakkor, nem fűződik semmilyen érdeke egy egyetemes nagy német légitársasághoz.
Eközben a ch-aviation azt közölte, Michael O’Leary, a Ryanair vezérigazgatója letett arról, hogy megkaparintsa az airberlint, amelyet nem részekre szaggatva, hanem teljes egészében felvásárolt volna.
Mint mondta, az egész csak egy színjáték, amelynek az a lényege, hogy a Lufthansa és egyéb német cégek között felosszák a megmaradt vagyontárgyakat.
A Thomas Cook Csoport újfent jelezte, hogy a Condor nevű leányvállalatukon keresztül továbbra is érdeklődnek a cég iránt, jelenleg az airberlin könyveit vizsgálják - írja az Airportál.
Forrás: AIRportal.hu