Milyen erőfeszítések történtek a légiközlekedés fellendítésére a Malév csődje után, milyen fejlesztéseket hajtott végre a Budapest Airport az elmúlt években a repülőtér korszerűsítése érdekében és vajon milyen jövője lesz az idegenforgalomnak Magyarországon? Egyebek mellett ezekre a kérdésekre kereste a választ Richard Quest és a CNN stábja a Budapest Airportnál és a magyar fővárosban az elmúlt napokban.
Richard Quest interjút készített Jost Lammersszel, a Budapest Airport vezérigazgatójával, méghozzá a 100 millió eurós, azaz mintegy 30 milliárd forintos beruházásban megépített 2. Terminál központi csarnokában. Jost Lammers részletesen ismertette azokat az erőfeszítéseket, amiket a Budapest Airport tett a Malév csődje után, hogy magára találjon a légiközlekedés Magyarországon. Mint elmondta, mind a hagyományos, mind a diszkont légitársaságok napok alatt reagáltak új járatok indításával, a meglévő járatok sűrítésével vagy a Budapestre közlekedő gépek kapacitásának növelésével a nemzeti légitársaság megszűnése nyomán keletkezett piaci űrre. Jost Lammers hozzátette, hogy itt lenne az ideje a légügyi egyezmények által szabályozott, ex-Malév útvonalak újranyitásának útjában lévő akadályok megszüntetésének, például Moszkvába, Kijevbe, Tel Avivba és Isztambulba.
A CNN stábja forgatott a Wizz Airről is, a budapesti bázisú diszkont légitársaságról valamint a Ryanairről, amely öt gépet telepített Budapestre és ezzel tért vissza a magyar piacra a Malév csődje után. A Londonból érkezett CNN-stáb felvételeket készített a SkyCourtban, a Budapest Airport által létrehozott 2. Terminál épületében, amely megnyitása óta egy sor nemzetközi elismerést söpört be és amelynek révén nagyságrendekkel javult az utasok kiszolgálásának minősége Budapesten. A CNN riportműsorában szó lesz arról is, hogy a Budapest Airport 2012. május 29.-én kénytelen lesz bezárni az 1. Terminált és minden légitársaságot átköltöztet a 2. Terminálra.