Elégedetlenek az online szolgáltatásokkal az utazók

Túlbonyolított foglalási folyamatokra, rejtett költségekre, átláthatatlan felületekre panaszkodnak az ügyfelek az online utazási szolgáltatókkal kapcsolatban. Nem csoda, hogy tizenöt százalékkal kevesebb potenciális utazó vette igénybe az idén az online utazási szolgáltatásokat az Egyesült Államokban, mint 2007-ben egy friss felmérés szerint.

A Forrester Research tanulmánya szerint tavaly még a megkérdezettek 39%-a érezte úgy, hogy a világhálón megtalálta azokat az utazási lehetőségeket, amelyeket keresett, ezzel szemben az idén az elégedett online keresők aránya 33%-ra csökkent. A Forrester New York Times által megszólaltatott szakértője, Henry H. Harteveldt szerint „a weben utazási szolgáltatást keresgélő érdeklődők egyre frusztráltabbak. A fogyasztók azt látják, hogy más szolgáltatók – bankok, online boltok, médiumok - oldalait egyre könnyebb használni, ezzel szemben alig akad olyan online utazási szolgáltató, amely komolyan foglalkozna azzal, hogy könnyebbé tegye a foglalási folyamatot. Ehelyett az utazási szolgáltatók azt várják el a fogyasztótól, hogy úgy viselkedjen, mint egy utazási irodás. Közben egyre nő azoknak az aránya, akik szívesebben veszik igénybe egy hagyományos, offline utazási iroda szolgáltatásait.”


Exkluzív díjátadó a Duna-parton

Exkluzív díjátadó a Duna-parton 

Díjakat osztott magyarországi utazási irodáknak a világ legtöbb országába repülő légitársasága.
Születésnapját régi vonatokkal ünnepli a Gyermekvasút

Születésnapját régi vonatokkal ünnepli a Gyermekvasút 

Szombaton rendezik meg a Gyermekvasút napját.
Új kezdeményezés a szingapúri légitársaságnál

Új kezdeményezés a szingapúri légitársaságnál 

A SIA Group a 60. szingapúri évforduló ünnepléséhez jegyár akciókkal, különleges ajánlatokkal és közösségi kezdeményezésekkel csatlakozik.
Rangos elismerés a fővárosi légikikötőnek

Rangos elismerés a fővárosi légikikötőnek 

Tizenkettedik alkalommal is a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér a régió legjobb légikikötője
TUI Airline Day – fókuszban a légi közlekedés

TUI Airline Day – fókuszban a légi közlekedés 

A TUI Magyarország április 9-én első alkalommal rendezte meg légügyi témában partnertalálkozóját a pesti Dumaszínházban.
Idén is robog Csíksomlyóra az expresszvonat

Idén is robog Csíksomlyóra az expresszvonat 

Idén is elindul a Székely Gyors és a Csíksomlyó Expressz a csíksomlyói pünkösdi búcsúba a Kárpáteurópa Utazási Iroda és a MÁV Személyszállítási Zrt. szervezésében.
Vezérváltás az airBalticnál

Vezérváltás az airBalticnál 

Martin Gauss lemondott posztjáról – a körülmények miatt, amelyet az alábbiakban ismertetünk.
Slow train: az új trend

Slow train: az új trend  

Néha azok a legemlékezetesebb utazások, amelyeken lassan haladunk.
Ideiglenes forgalomkorlátozások a fővárosban

Ideiglenes forgalomkorlátozások a fővárosban 

Gyűlést jelentettek be az Erzsébet hídra, jelentős fennakadásokra kell kedd délutántól számítani.
Szlovák szigor: határellenőrzés Magyarország és Ausztria felé

Szlovák szigor: határellenőrzés Magyarország és Ausztria felé 

A döntés néhány nappal azután született, hogy egy újabb településen is kimutatták a száj- és körömfájás fertőzést.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.