Elégedetlenek az online szolgáltatásokkal az utazók

Túlbonyolított foglalási folyamatokra, rejtett költségekre, átláthatatlan felületekre panaszkodnak az ügyfelek az online utazási szolgáltatókkal kapcsolatban. Nem csoda, hogy tizenöt százalékkal kevesebb potenciális utazó vette igénybe az idén az online utazási szolgáltatásokat az Egyesült Államokban, mint 2007-ben egy friss felmérés szerint.

A Forrester Research tanulmánya szerint tavaly még a megkérdezettek 39%-a érezte úgy, hogy a világhálón megtalálta azokat az utazási lehetőségeket, amelyeket keresett, ezzel szemben az idén az elégedett online keresők aránya 33%-ra csökkent. A Forrester New York Times által megszólaltatott szakértője, Henry H. Harteveldt szerint „a weben utazási szolgáltatást keresgélő érdeklődők egyre frusztráltabbak. A fogyasztók azt látják, hogy más szolgáltatók – bankok, online boltok, médiumok - oldalait egyre könnyebb használni, ezzel szemben alig akad olyan online utazási szolgáltató, amely komolyan foglalkozna azzal, hogy könnyebbé tegye a foglalási folyamatot. Ehelyett az utazási szolgáltatók azt várják el a fogyasztótól, hogy úgy viselkedjen, mint egy utazási irodás. Közben egyre nő azoknak az aránya, akik szívesebben veszik igénybe egy hagyományos, offline utazási iroda szolgáltatásait.”


Mesél a török légitársaság

Mesél a török légitársaság  

Érkezik a Turkish Airlines Podcast második évada.
Közvetlen légijárat Budapest és Kuvaitváros között

Közvetlen légijárat Budapest és Kuvaitváros között 

A Jazeera Airways járata heti kétszer közlekedik.
Kényszerleszállást hajtott végre egy Ryanair-gép röviddel az indulását követően

Kényszerleszállást hajtott végre egy Ryanair-gép röviddel az indulását követően 

A Berlinből Milánóba tartó járaton 179 utas és hat fős személyzet tartózkodott.
Rangos díj a Turkish Airlines teherszállító üzletágának

Rangos díj a Turkish Airlines teherszállító üzletágának 

A Turkish Cargo elnyerte a „Cargo Airline of the Year – Global” díjat a 2025-ös World Air Cargo Awards gálán.
Scoot: Bécs-Szingapúr járatindítás

Scoot: Bécs-Szingapúr járatindítás 

Ünnepélyes keretek között fogadták Bécsben az első közvetlen szingapúri járatot.
Több ország is csatlakozott a spanyolok poggyászcsatájához

Több ország is csatlakozott a spanyolok poggyászcsatájához 

Tizenkét ország fogyasztóvédelmi szervezete csatlakozott a spanyol kezdeményezéshez.
IATA: nyereség a szélsőséges időjárás ellenére

IATA: nyereség a szélsőséges időjárás ellenére  

A Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség (IATA) szerint a légitársaságok a gazdasági és geopolitikai bizonytalanságok ellenére is erős nyereséggel számolhatnak 2025-ben.
Újabb légitársaságok az uniós tiltólistán

Újabb légitársaságok az uniós tiltólistán 

A listára valamennyi Suriname-ban és Tanzániában engedélyezett légi fuvarozó felkerült.
Épülhet a repülőtéri gyorsvasút

Épülhet a repülőtéri gyorsvasút 

A beruházás előkészítése az ezt részletező kormányhatározat alapján elkezdődött, a koncessziós pályázatokat fél éven belül kiírhatják.
Kompjárat indult Dubrovnik és Kotor között

Kompjárat indult Dubrovnik és Kotor között 

A politikus közölte, az új kompjárattal erősíteni kívánják a baráti és gazdasági kapcsolatokat a két ország között.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.