Elindította eddigi legnagyobb globális kampányát az Emirates

Az Emirates és a Dubaji Idegenforgalmi és Kereskedelmi Marketingosztály (DTCM) új, globális kampánya a hazájuk, Dubaj változatos világát, valamint a modernkori vívmányok és a tradíciók találkozását mutatja be.

Mintegy 20 millió dolláros költségvetésével a „Találkozzunk Dubajban!” az Emirates Airline eddigi legnagyobb kampánya, amelyet a Dubaji Idegenforgalmi és Kereskedelmi Marketingosztály (DTCM) együttműködésével valósított meg. A globális kampány az európai, ázsiai, latin-amerikai és közel-keleti piacokra, utasokra összpontosít.

„Dubaj mára elismert globális központtá és célállomássá vált, az Emirates számára pedig egyúttal a saját, egyedi megkülönböztető jegyünk. Mindig is az volt a célunk, hogy összekössük Dubajt a világgal, és hogy Dubajon keresztül kapcsolatot teremtsünk a világ különböző országai között” – nyilatkozta Őfelsége Ahmed bin Saeed Al-Maktoum Sejk, az Emirates Airline és az Emirates Csoport elnök-vezérigazgatója. „Dinamikus városunk folyamatosan fejlődik az Őfelsége, Mohammad bin Rashid Al Maktoum Sejk Tourism Vision for 2020 programjában megfogalmazott célok mentén. Legyen szó új vagy visszatérő vendégekről, Dubaj mindig tartogat valami újat a látogatók számára, amit felfedezhetnek, amit megoszthatnak egymással."

{youtube|id=qgEpSqz1D60}

"Dubaj közel 11 millió nemzetközi vendéget fogadott az elmúlt évben. A látogatószámot szeretnénk növelni, és arra törekszünk, hogy izgalmas városunk a nemzetközi utazók elsődleges célállomásává váljon. Annak érdekében, hogy ezt a célt teljesítsük, az Emirates és a DTCM minden lehetőséget megragad, hogy bemutassa a várost – legyen szó nemzetközi és vállalati rendezvényekről, szponzorációról vagy marketing kampányokról. Reményeink szerint az új kampányunk hozzájárul ahhoz, hogy világszerte még több látogatót megérintsen Dubaj varázsa.”

{youtube|id=uuAEi7Dh3E0}

A nyomtatott, elektronikus, online és kültéri médiában megjelenő „Találkozzunk Dubajban!” kampány egyszerre mutatja be a város jól ismert és sokak számára ismeretlen lehetőségeit, hogy átadja a folyamatosan fejlődő, izgalmas világváros hangulatát.

Bár az emberek többsége jól ismeri Dubaj ikonikus helyszíneit, így például a Burj Al Arab-ot, a Burj Khalifa-t vagy a Dubai Mall-t, az emírség számos további felfedeznivalót és programot tartogat a látogatók számára: sivatagi túrákat, gyönyörű strandokat, számtalan vízi sportlehetőséget, illetve egyre nívósabb művészeti- és kulturális lehetőségeket, valamint nemzetközi gasztronómiai különlegességeket.

{youtube|id=QUPGOMfK5P0}

A kampány megkérdőjelezi a várossal kapcsolatos prekoncepciókat és bemutatja a modern élet találkozását a tradíciókkal. Az egyik plakát egy egyszerű halászkunyhóban felszolgált „napi fogást” ábrázol az exkluzív Burj Al Arab toronnyal a háttérben – ezzel Dubaj tengerpartjának legegyszerűbb és legfelkapottabb vendéglátóhelyeinek szokatlan kontrasztjára építkezik. A Bu Qtair nevű kunyhó már szerepelt a sztárséf Anthony Bourdain Travel Channelen futó „No Reservations” című műsorában, ahol a kulináris művészet rejtett remekeit képviselte. Eredetileg egy tengerparti halászfalu része volt.
Egy másik hasonlóan kontrasztos példa a sétahajózás egy tradicionális arab vitorláson, a háttérben a modern város fényeivel. A sétahajók Dubaj múltjának részei, néhányuk még ma is szállít árut a Dubai-patakon Dubaj és India, Irán, valamint a szomszédos kikötők között, mint például Muscat és Bahrain.

{youtube|id=dXiVWCuyccw}

Dubaj számos, idegenforgalmi infrastruktúrát fejlesztő beruházásnak köszönheti a népszerűségét, amelyben az Emirates Airline és a légiközlekedés kiemelt szerepet játszik.

Az Emirates amellett, hogy kulcsfontosságú turisztikai és kereskedelmi útvonalakat létesít, kiemelt támogatója számos világszínvonalú dubaji eseménynek, amelyek globális érdeklődést és nemzetközi közönséget vonzanak. Jó példái ennek az Emirates Airline Dubai Rugby 7s, az Emirates Airline Irodalmi Fesztivál, és a Dubaji Nemzetközi Filmfesztivál.

Az Emirates modern repülőgépekből álló flottája immár 230 gépet számlál, amelyek a világ 147 célállomására szállítanak utasokat Dubajból és Dubajon keresztül.

A légitársaság működteti a világ legnagyobb Boeing 777 és Airbus A380 flottáját, továbbá díjnyertes szolgáltatásokat kínál az utasainak, ügyfeleinek a levegőben és a szárazföldön egyaránt. A légitársaság, amely összeköti az embereket és a világ városait, 2020-ra a becslések szerint 70 millió embert szállít majd Dubajból és Dubajba.


Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál 

A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.
Repülési élmény autista gyerekeknek

Repülési élmény autista gyerekeknek  

Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt 

2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.
Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével! 

Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.
Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság  

A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.
HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító 

Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.
Kutyafogadó a római reptéren

Kutyafogadó a római reptéren 

A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.
Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában 

Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.
Privát lakosztályok a felhők felett

Privát lakosztályok a felhők felett 

Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.
Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül

Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül 

Amelia, a Wizz Air chatbotja nem véletlenül kapta nevét: a legendás pilótanőről, Amelia Earhartról nevezték el.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.