Elindította eddigi legnagyobb globális kampányát az Emirates

Az Emirates és a Dubaji Idegenforgalmi és Kereskedelmi Marketingosztály (DTCM) új, globális kampánya a hazájuk, Dubaj változatos világát, valamint a modernkori vívmányok és a tradíciók találkozását mutatja be.

Mintegy 20 millió dolláros költségvetésével a „Találkozzunk Dubajban!” az Emirates Airline eddigi legnagyobb kampánya, amelyet a Dubaji Idegenforgalmi és Kereskedelmi Marketingosztály (DTCM) együttműködésével valósított meg. A globális kampány az európai, ázsiai, latin-amerikai és közel-keleti piacokra, utasokra összpontosít.

„Dubaj mára elismert globális központtá és célállomássá vált, az Emirates számára pedig egyúttal a saját, egyedi megkülönböztető jegyünk. Mindig is az volt a célunk, hogy összekössük Dubajt a világgal, és hogy Dubajon keresztül kapcsolatot teremtsünk a világ különböző országai között” – nyilatkozta Őfelsége Ahmed bin Saeed Al-Maktoum Sejk, az Emirates Airline és az Emirates Csoport elnök-vezérigazgatója. „Dinamikus városunk folyamatosan fejlődik az Őfelsége, Mohammad bin Rashid Al Maktoum Sejk Tourism Vision for 2020 programjában megfogalmazott célok mentén. Legyen szó új vagy visszatérő vendégekről, Dubaj mindig tartogat valami újat a látogatók számára, amit felfedezhetnek, amit megoszthatnak egymással."

{youtube|id=qgEpSqz1D60}

"Dubaj közel 11 millió nemzetközi vendéget fogadott az elmúlt évben. A látogatószámot szeretnénk növelni, és arra törekszünk, hogy izgalmas városunk a nemzetközi utazók elsődleges célállomásává váljon. Annak érdekében, hogy ezt a célt teljesítsük, az Emirates és a DTCM minden lehetőséget megragad, hogy bemutassa a várost – legyen szó nemzetközi és vállalati rendezvényekről, szponzorációról vagy marketing kampányokról. Reményeink szerint az új kampányunk hozzájárul ahhoz, hogy világszerte még több látogatót megérintsen Dubaj varázsa.”

{youtube|id=uuAEi7Dh3E0}

A nyomtatott, elektronikus, online és kültéri médiában megjelenő „Találkozzunk Dubajban!” kampány egyszerre mutatja be a város jól ismert és sokak számára ismeretlen lehetőségeit, hogy átadja a folyamatosan fejlődő, izgalmas világváros hangulatát.

Bár az emberek többsége jól ismeri Dubaj ikonikus helyszíneit, így például a Burj Al Arab-ot, a Burj Khalifa-t vagy a Dubai Mall-t, az emírség számos további felfedeznivalót és programot tartogat a látogatók számára: sivatagi túrákat, gyönyörű strandokat, számtalan vízi sportlehetőséget, illetve egyre nívósabb művészeti- és kulturális lehetőségeket, valamint nemzetközi gasztronómiai különlegességeket.

{youtube|id=QUPGOMfK5P0}

A kampány megkérdőjelezi a várossal kapcsolatos prekoncepciókat és bemutatja a modern élet találkozását a tradíciókkal. Az egyik plakát egy egyszerű halászkunyhóban felszolgált „napi fogást” ábrázol az exkluzív Burj Al Arab toronnyal a háttérben – ezzel Dubaj tengerpartjának legegyszerűbb és legfelkapottabb vendéglátóhelyeinek szokatlan kontrasztjára építkezik. A Bu Qtair nevű kunyhó már szerepelt a sztárséf Anthony Bourdain Travel Channelen futó „No Reservations” című műsorában, ahol a kulináris művészet rejtett remekeit képviselte. Eredetileg egy tengerparti halászfalu része volt.
Egy másik hasonlóan kontrasztos példa a sétahajózás egy tradicionális arab vitorláson, a háttérben a modern város fényeivel. A sétahajók Dubaj múltjának részei, néhányuk még ma is szállít árut a Dubai-patakon Dubaj és India, Irán, valamint a szomszédos kikötők között, mint például Muscat és Bahrain.

{youtube|id=dXiVWCuyccw}

Dubaj számos, idegenforgalmi infrastruktúrát fejlesztő beruházásnak köszönheti a népszerűségét, amelyben az Emirates Airline és a légiközlekedés kiemelt szerepet játszik.

Az Emirates amellett, hogy kulcsfontosságú turisztikai és kereskedelmi útvonalakat létesít, kiemelt támogatója számos világszínvonalú dubaji eseménynek, amelyek globális érdeklődést és nemzetközi közönséget vonzanak. Jó példái ennek az Emirates Airline Dubai Rugby 7s, az Emirates Airline Irodalmi Fesztivál, és a Dubaji Nemzetközi Filmfesztivál.

Az Emirates modern repülőgépekből álló flottája immár 230 gépet számlál, amelyek a világ 147 célállomására szállítanak utasokat Dubajból és Dubajon keresztül.

A légitársaság működteti a világ legnagyobb Boeing 777 és Airbus A380 flottáját, továbbá díjnyertes szolgáltatásokat kínál az utasainak, ügyfeleinek a levegőben és a szárazföldön egyaránt. A légitársaság, amely összeköti az embereket és a világ városait, 2020-ra a becslések szerint 70 millió embert szállít majd Dubajból és Dubajba.


Budapest Airport: itt a nyári csúcsforgalom

Budapest Airport: itt a nyári csúcsforgalom 

Rekord utasforgalom várható az idei nyáron a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, amelyre a Budapest Airport már tavaly ősszel megkezdte a felkészülést.
Új VIP terminál a máltai repülőtéren

Új VIP terminál a máltai repülőtéren 

4,5 millió eurós beruházással újult meg a máltai repülőtér VIP vendégterminálja.
Az Emirates és az Uber stratégiai együttműködést írt alá

Az Emirates és az Uber stratégiai együttműködést írt alá 

A felek egy gördülékeny foglalási rendszer kialakításán dolgoznak együtt.
Íme, Nyugat-Európa legjobb légitársasága

Íme, Nyugat-Európa legjobb légitársasága 

A francia légitársaság egymást követő ötödik évben lett a legjobb nyugat-európai légitársaság az utasok visszajelzése alapján készülő listán.
Ryanair: Évek óta figyelmeztettünk a Boeing problémáira

Ryanair: Évek óta figyelmeztettünk a Boeing problémáira 

A Ryanair vezérigazgatója, Michael O’Leary élesen bírálta a Boeing gyártási gyakorlatát, miután lezuhant az Air India Dreamliner repülőgépe.
A Wizz Air felfüggeszti a Dubaj és Abu-Dzabi felé induló járatait

A Wizz Air felfüggeszti a Dubaj és Abu-Dzabi felé induló járatait 

A légitársaság a kialakult helyzet miatt július 3-tól szeptember 15-ig felfüggeszti ezeket a járatpárokat.
Új szinten az autómegosztás: egyre többen választják külföldi utakhoz is

Új szinten az autómegosztás: egyre többen választják külföldi utakhoz is 

MOL Limo: a hosszútávú belföldi bérlések legnépszerűbb célpontja a magyarok körében a Balaton.
Tarolt a Turkish Airlines a légitársaságok Oscar-díjátadóján

Tarolt a Turkish Airlines a légitársaságok Oscar-díjátadóján 

Immár tizedik alkalommal nyerték el az „Európa legjobb légitársasága” címet.
Emirates: új játékok, jobb repülési élmény

Emirates: új játékok, jobb repülési élmény 

A légitársaság a nyári iskolai szünetre időzítve új fedélzeti játék- és táskakollekciót vezet be a gyerekek számára minden járatán.
Hosszas előkészítő munka után az idei főszezonra tervezett start is elmaradhat

Hosszas előkészítő munka után az idei főszezonra tervezett start is elmaradhat 

A turistákat egyik görög szigetről a másikra szállító hidroplánokról van szó.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.