A hét alapító taglégitársaság – az American Airlines, a British Airways, a Cathay Pacific Airways, a Finnair, az Iberia, a LAN és a Qantas – által elért eredmény majdnem kétharmadát olyan „járulékos” bevételek teszik ki, amelyek nem realizálódtak volna a oneworld tagság nélkül. A várakozások szerint a bevételek növekedése további lendületet kap a Japan Airlines és leányvállalatai, valamint a Malév Hungarian Airlines, a Royal Jordanian, a LAN Argentina és a LAN Ecuador április 1-jei, illetve a Dragonair az év második felében történő csatlakozásával. Az üzleti ügyfeleknek történő értékesítésből származó bevétel közel kétharmaddal emelkedett. A kulcsfontosságú piacok kis- és középvállalkozásait célzó businessflyer termék kétszer több bevételt generált, mint 2005-ben. A szövetség reklámkampányának köszönhetően több mint ötezer vállalat – 40%-kal több mint egy évvel ezelőtt – regisztrálta magát Franciaországban, Németországban, Svájcban, Hollandiában és Belgiumban. Az értékesítésből származó bevétel kétharmada a taglégitársaságok business osztályra szóló szövetségi díjtételeiből adódik. 2006-ban közel 8 millió átszálló utast számláltak a taglégitársaságok járatai között. Az interline tevékenységből származó teljes árbevétel közel 5%-kal, mintegy 2 milliárd dollárra nőtt. A szövetség továbbra is nagy hangsúlyt fektet arra, hogy segítse tagjait a költségek csökkentésében. A közös beszerzési tevékenységekből származó megtakarítások 300 millió dollárt tettek ki. Mindezeknek az erőfeszítéseknek köszönhetően a oneworld továbbra is a legnyereségesebb légitársasági szövetség.
Emelkedett a oneworld bevétele
A oneworld 2006-ban 675 millió dollár bevételt könyvelhetett el, amely több mint 10%-kal magasabb a 2005. évihez képest.

Újabb légitársaságok az uniós tiltólistán
A listára valamennyi Suriname-ban és Tanzániában engedélyezett légi fuvarozó felkerült.

Épülhet a repülőtéri gyorsvasút
A beruházás előkészítése az ezt részletező kormányhatározat alapján elkezdődött, a koncessziós pályázatokat fél éven belül kiírhatják.

Kompjárat indult Dubrovnik és Kotor között
A politikus közölte, az új kompjárattal erősíteni kívánják a baráti és gazdasági kapcsolatokat a két ország között.

Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours
Az utazásszervező új úti céllal bővítette debreceni indulású ajánlatait.

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál
A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.

Repülési élmény autista gyerekeknek
Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt
2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!
Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság
A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító
Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.