A hét alapító taglégitársaság – az American Airlines, a British Airways, a Cathay Pacific Airways, a Finnair, az Iberia, a LAN és a Qantas – által elért eredmény majdnem kétharmadát olyan „járulékos” bevételek teszik ki, amelyek nem realizálódtak volna a oneworld tagság nélkül. A várakozások szerint a bevételek növekedése további lendületet kap a Japan Airlines és leányvállalatai, valamint a Malév Hungarian Airlines, a Royal Jordanian, a LAN Argentina és a LAN Ecuador április 1-jei, illetve a Dragonair az év második felében történő csatlakozásával. Az üzleti ügyfeleknek történő értékesítésből származó bevétel közel kétharmaddal emelkedett. A kulcsfontosságú piacok kis- és középvállalkozásait célzó businessflyer termék kétszer több bevételt generált, mint 2005-ben. A szövetség reklámkampányának köszönhetően több mint ötezer vállalat – 40%-kal több mint egy évvel ezelőtt – regisztrálta magát Franciaországban, Németországban, Svájcban, Hollandiában és Belgiumban. Az értékesítésből származó bevétel kétharmada a taglégitársaságok business osztályra szóló szövetségi díjtételeiből adódik. 2006-ban közel 8 millió átszálló utast számláltak a taglégitársaságok járatai között. Az interline tevékenységből származó teljes árbevétel közel 5%-kal, mintegy 2 milliárd dollárra nőtt. A szövetség továbbra is nagy hangsúlyt fektet arra, hogy segítse tagjait a költségek csökkentésében. A közös beszerzési tevékenységekből származó megtakarítások 300 millió dollárt tettek ki. Mindezeknek az erőfeszítéseknek köszönhetően a oneworld továbbra is a legnyereségesebb légitársasági szövetség.
Emelkedett a oneworld bevétele
A oneworld 2006-ban 675 millió dollár bevételt könyvelhetett el, amely több mint 10%-kal magasabb a 2005. évihez képest.

Friss jelentés az Emirates és a flydubai partnerségi együttműködéséről
Az Emirates és a flydubai szolgáltatásai iránti erőteljes kereslet 36 százalékos utasszám-növekedést eredményezett egy év alatt.

Környezetszennyező privátrepkedések Ausztriában
Megdöbbentő adatokat közölt az osztrák Wiener Zeitung friss beszámolója.

Átadták a HungaroControl új távoli toronyirányítási rendszerét
A fejlesztéssel a cég az első olyan léginavigációs szolgáltató a világon, amely helyhez kötöttség nélkül tudja irányítani egy-egy repülőtér terminálforgalmát.

Környezetbarát hangárt alakítanak ki az amszterdami reptéren
A KLM a környezeti hatások csökkentése érdekében új módszereket vet be egyik hangárjának felújítása során.

Ismét a magyar utakat járják a Google furcsa autói
Újra megjelennek Magyarországon a Google járgányai.

A Lufthansa megszünteti a fedélzeti árusítást hosszú távú járatain
A Lufthansa gazdasági okokból leállítja a fedélzeti értékesítést hosszú távú járatain.

Emirates és Visit Hungary megállapodás
Az Emirates légitársaság együttműködési megállapodást írt alá a Visit Hungaryvel a Magyarországra irányuló beutazó turizmus fellendítése érdekében.

A Wizz Air törölte a Lisszabonból Budapestre tartó járatát
A légitársaság már közvetlenül tájékoztatta azon érintett utasait, akik a weboldalon, illetve applikáción keresztül intézték foglalásukat.

Járattörlések a belgiumi repülőtéren
A közlekedési vállalatok szakszervezeteinek sztrájkja miatt közlekedési fennakadások és járattörlések várhatók április 29-én.

Az ír fapados fellép a reptéri ivászatok ellen
A Ryanair már januárban azt javasolta, hogy az EU vezessen be alkoholkorlátozást a repülőtereken – közölte a CNN.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.