A légitársaság méltán lehet büszke arra, hogy Európában az egyetlen légifuvarozó, amely nemcsak tavaly, hanem az idén is nyereséget könyvelhet el. Sőt, 2009-ben a Turkish az egyetlen nyereséges légitársaság Európában. Idén közel 75 százalékos kihasználtsággal közlekedtek járataik.
A Turkish Airlines jelenleg a világ 17. legjelentősebb légitársasága, Európában az ötödik helyet foglalja el. Tíz év múlva terveik szerint Európában a top 3-ban, a világon a top 10-ben lesznek benne. Jelenleg több mint 150 nemzetközi és 38 belföldi úti célba indítanak járatokat. Évente 24-27 millió utast szállítanak, 2008-ban 15%-kal tudták növelni az utasszámot. A közeljövőben 105 repülőgép vásárlását tervezik az Airbustól, illetve a Boeingtől. A Turkish Airlines magyarországi bevételei 25%-kal nőttek 2008-ban, az utasszám 30%-kal bővült 2007-hez képest. A gazdasági krízisben a magyar utazási piac 2009 januárjában közel 40%-ot esett, de a Turkish Airlines forgalma 18%-kal nőtt.
A magyarországi értékesítés volumenét tekintve az első helyet 2009-ben az Aeroviva szerezte meg, második lett az IBUSZ, harmadik a Vista. A legnagyobb növekedést a miskolci Air Partner, a második legjelentősebbet a Mauri könyvelhette el. A legjobb non-IATA irodai partner a Green Travel lett. A BSP-forgalomban a legnagyobb arányt a Best Reisennél képviselik a Turkish Airlines járataira kiállított jegyek.
A társaság évzáró partiján, amelyet a budapesti Symbolban tartottak, Fábry Sándor gondoskodott a jó hangulatról.