Az akkori fapados mára Németország második legnagyobb, Európa hatodik legnagyobb légi szállítójává nőtte ki magát. Időközben beléptek a Oneworld légi szövetségbe, és tavaly december óta tulajdonosaik között szerepel Abu Dhabi légitársasága, az Etihad Airways.
Amint azt a partnerpartin Christoph Horak regionális menedzser elmondta, a Malév csődje után 6 órával már be is jelentették az új budapesti útvonal indulását, és a magyar piacban bízva május 6-tól heti 10-re növelték budapesti járataik számát.
Horak emlékeztetett arra, hogy kora reggeli indulást és késő esti érkezést is kínálnak a magyar utasoknak, így a járatok mind a turisták, mind az üzletemberek számára ideálisak. A légitársaság berlini gyűjtő-elosztó pontjáról Németország, Európa és a nagyvilág számos pontjára kínál átszállási lehetőségeket. Népszerű a magyar utasok körében az Air Berlin szentpétervári, gdanski, New York-i, Miami-i útvonala és a skandináv térség is, de az Etihaddal való code-share együttműködés révén Abu Dhabi, illetve onnan tovább számos ázsiai és ausztrál desztináció is elérhető számukra.
Az új berlini repülőtér (Brandenburg) megnyitásának késlekedése miatt a repülőgépek továbbra is Tegelről közlekednek, de 2013. márciusától a reptéri élmény is sokkal színvonalasabbá válik majd Berlinben.
Az Air Berlin magyarországi képviseletét Sali Sándor, a Malév korábbi sales menedzsere látja el, aki kiemelte, hogy az Air Berlin jelenleg 160 városba repül világszerte, 168 repülőgéppel. Airbus 330, 321, 320, 319-esekből, Boeing 737-esekből, Dash és Embraer típusú repülőgépekből álló flottájának átlagéletkora kevesebb, mint négy év. Csak a hosszú távú járatokon van náluk business osztály, de ezeken a turistarészen is kétféle meleg étel közül választhatnak az utasok.
A légitársaság kiemelten számít az utazási irodák munkájára, kedvezményes jegyekkel, speciális csoportos foglalási feltételekkel, különféle ösztönzőkkel és counter kártyával áll a rendelkezésükre.