Facebook vagy iwiw?

Nagy érdeklődés mellett zajlott kedden a Turizmus Trend által szervezett Marketingkommunikáció a turizmusban című workshop az Expo Congress Hotelben, ahol a szakmabeliek egyebek mellett arról is hallhattak, hogy a facebook-ot vagy az iwiw-et érdemes inkább igénybe venniük célközönségük eléréséhez. Munkatársunktól

A Produktív Consulting és a Kreatív csoport társszervezésében megvalósult rendezvényen közel 60 turisztikai szakember vett részt. Az érdeklődők között egyenlő arányban képviseltették magukat az utazási irodák, a szállodák és a non-profit szervezetek.

A gyakorlatorientált képzésen résztvevők Detki Szilvia vezető kvalitatív kutató bevezető előadása után (Hogyan találjuk meg a célcsoportot, kinek kommunikáljunk?) délelőtt elsősorban nyomdaipari alapismeretek szereztek.

Czéh Attila, a printpoint.hu ügyvezetője a költséghatékony nyomdai megoldásokra hívta fel a figyelmet, Madanec László, az Innovation Print képviselője pedig néhány különleges nyomdai eljárást ismertetett.

A délután folyamán Gereczi Tamás a közösségi marketingben rejlő lehetőségeket elemezte, különös tekintettel a facebook előretörésére, majd Barth Zsuzsanna, a Bee display ügyvezetője mutatott be néhány kreatív megoldást kiállítási standokra.

Különösen nagy sikert aratott a nap utolsó előadója, a TV2 egykori marketing- és pr-vezetője, a The Guidency cégvezetője, Lóránt Gergely, aki a médiapiac legfrissebb trendjeiről, az okos médiavásárlás módjairól osztotta meg gondolatait a közönséggel. Véleménye szerint nem szabad „temetni” az iwiw-et a facebook-kal szemben, mivel eltérő célcsoportot lehet elérni a két közösségi szájttal: míg a facebook a 14-29 év közötti városi fiatalok játszótere, addig az iwiw egyeduralkodó a 39-50 év közötti vidéki közönség körében.  

A rendezvény folytatása 2011. február 16-án Online marketing trendek a turizmusban címmel kerül megrendezésre. Részletes programtervet, jelentkezés feltételeit ide kattintva találja.


Luxusdivatmárka a fedélzeten

Luxusdivatmárka a fedélzeten 

A készletet a China Airlines környezeti fenntarthatósági filozófiája jellemzi.
Nyáron hat új célállomás a lett légitársaság kínálatában

Nyáron hat új célállomás a lett légitársaság kínálatában 

Az idei nyári szezonban az airBaltic hat új célállomásra indít járatot Rigából, ezzel már több mint 70 útvonalat kínálnak a lett fővárosból.
Mindig is érdekelte, hogy milyen lehet egy buszgarázs belseje?

Mindig is érdekelte, hogy milyen lehet egy buszgarázs belseje? 

Ha igen, akkor május 11-én, szombaton módja lesz rá, hogy alaposan megtekintse.
Hétvégén Tour de Hongrie - forgalomkorlátozásokra számítson

Hétvégén Tour de Hongrie - forgalomkorlátozásokra számítson 

A Tour de Hongrie miatt május 10-11-én számíthatunk korlátozásokra és lezárásokra.
Látta már a Turkish Airlines reklámját José Mourinhóval?

Látta már a Turkish Airlines reklámját José Mourinhóval? 

A partnerség alapja a két globális óriás kiválóság és győzelem iránti közös szenvedélyét.
így újítja fel utaskabinjait az Emirates

így újítja fel utaskabinjait az Emirates 

A flotta felújítását teljes egészében a légitársaság saját központjában végzik, ahol a hét minden napján, 0-24 órában több mint 250 fős szakembergárda dolgozik.
Milánó búcsút mond a papíralapú jegyeknek

Milánó búcsút mond a papíralapú jegyeknek 

Az elektronikus kártya ugyanannyiba kerül majd, mint a korábbi jegy.
Átadták a Sopront északnyugat felől elkerülő utat

Átadták a Sopront északnyugat felől elkerülő utat 

Az elkerülő út 3,6 kilométer hosszú, és mostantól az Ágfalvi utat köti össze az M85-ös gyorsforgalmi úttal, közel az osztrák-magyar határhoz.
Fenntartható üzemanyag a Singapore Airlines gépeinél

Fenntartható üzemanyag a Singapore Airlines gépeinél 

A Neste-től rendel fenntartható üzemanyagot a légitársaság.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.