A Produktív Consulting és a Kreatív csoport társszervezésében megvalósult rendezvényen közel 60 turisztikai szakember vett részt. Az érdeklődők között egyenlő arányban képviseltették magukat az utazási irodák, a szállodák és a non-profit szervezetek.
A gyakorlatorientált képzésen résztvevők Detki Szilvia vezető kvalitatív kutató bevezető előadása után (Hogyan találjuk meg a célcsoportot, kinek kommunikáljunk?) délelőtt elsősorban nyomdaipari alapismeretek szereztek.
Czéh Attila, a printpoint.hu ügyvezetője a költséghatékony nyomdai megoldásokra hívta fel a figyelmet, Madanec László, az Innovation Print képviselője pedig néhány különleges nyomdai eljárást ismertetett.
A délután folyamán Gereczi Tamás a közösségi marketingben rejlő lehetőségeket elemezte, különös tekintettel a facebook előretörésére, majd Barth Zsuzsanna, a Bee display ügyvezetője mutatott be néhány kreatív megoldást kiállítási standokra.
Különösen nagy sikert aratott a nap utolsó előadója, a TV2 egykori marketing- és pr-vezetője, a The Guidency cégvezetője, Lóránt Gergely, aki a médiapiac legfrissebb trendjeiről, az okos médiavásárlás módjairól osztotta meg gondolatait a közönséggel. Véleménye szerint nem szabad „temetni” az iwiw-et a facebook-kal szemben, mivel eltérő célcsoportot lehet elérni a két közösségi szájttal: míg a facebook a 14-29 év közötti városi fiatalok játszótere, addig az iwiw egyeduralkodó a 39-50 év közötti vidéki közönség körében.
A rendezvény folytatása 2011. február 16-án Online marketing trendek a turizmusban címmel kerül megrendezésre. Részletes programtervet, jelentkezés feltételeit ide kattintva találja.