Facebook vagy iwiw?

Nagy érdeklődés mellett zajlott kedden a Turizmus Trend által szervezett Marketingkommunikáció a turizmusban című workshop az Expo Congress Hotelben, ahol a szakmabeliek egyebek mellett arról is hallhattak, hogy a facebook-ot vagy az iwiw-et érdemes inkább igénybe venniük célközönségük eléréséhez. Munkatársunktól

A Produktív Consulting és a Kreatív csoport társszervezésében megvalósult rendezvényen közel 60 turisztikai szakember vett részt. Az érdeklődők között egyenlő arányban képviseltették magukat az utazási irodák, a szállodák és a non-profit szervezetek.

A gyakorlatorientált képzésen résztvevők Detki Szilvia vezető kvalitatív kutató bevezető előadása után (Hogyan találjuk meg a célcsoportot, kinek kommunikáljunk?) délelőtt elsősorban nyomdaipari alapismeretek szereztek.

Czéh Attila, a printpoint.hu ügyvezetője a költséghatékony nyomdai megoldásokra hívta fel a figyelmet, Madanec László, az Innovation Print képviselője pedig néhány különleges nyomdai eljárást ismertetett.

A délután folyamán Gereczi Tamás a közösségi marketingben rejlő lehetőségeket elemezte, különös tekintettel a facebook előretörésére, majd Barth Zsuzsanna, a Bee display ügyvezetője mutatott be néhány kreatív megoldást kiállítási standokra.

Különösen nagy sikert aratott a nap utolsó előadója, a TV2 egykori marketing- és pr-vezetője, a The Guidency cégvezetője, Lóránt Gergely, aki a médiapiac legfrissebb trendjeiről, az okos médiavásárlás módjairól osztotta meg gondolatait a közönséggel. Véleménye szerint nem szabad „temetni” az iwiw-et a facebook-kal szemben, mivel eltérő célcsoportot lehet elérni a két közösségi szájttal: míg a facebook a 14-29 év közötti városi fiatalok játszótere, addig az iwiw egyeduralkodó a 39-50 év közötti vidéki közönség körében.  

A rendezvény folytatása 2011. február 16-án Online marketing trendek a turizmusban címmel kerül megrendezésre. Részletes programtervet, jelentkezés feltételeit ide kattintva találja.


airBaltic: gyorsjelentés és egy új partnerség

airBaltic: gyorsjelentés és egy új partnerség 

A lett nemzeti légitársaság előzetes adatokat tett közzé a 2025 első féléves időszaki eredményeiről.
Ománi fapados járat úti céljai között szerepel Budapest

Ománi fapados járat úti céljai között szerepel Budapest 

A diszkont légitársaság vezére ezt a minap jelentette be.
Egyszerűbb a 14 év alatti gyermekek utaztatása

Egyszerűbb a 14 év alatti gyermekek utaztatása 

Mostantól elegendő a gyermek diákigazolványának másolatát bemutatni – akár nyomtatott, akár digitális formában – a díjmentes jegyváltáshoz és az életkor igazolásához.
Villámcsapás kényszerítette földre a Wizz Air Budapest és Stockholm közötti gépét

Villámcsapás kényszerítette földre a Wizz Air Budapest és Stockholm közötti gépét 

A péntek hajnali járat kényszerleszállást hajtott végre Varsóban.
Így tervezik meg a magyar fiatalok a repüléseiket

Így tervezik meg a magyar fiatalok a repüléseiket 

A magyar fiatalok nemcsak álmodoznak, hanem tudatosan készülnek arra is, ha valami nem a tervek szerint alakul.
Útipoggyásszal kapcsolatos tudnivalók a NAV-tól

Útipoggyásszal kapcsolatos tudnivalók a NAV-tól 

A NAV felhívja a figyelmet a készpénzre is.
Újabb hiányosságokat tártak fel az Air India gépein

Újabb hiányosságokat tártak fel az Air India gépein  

Még vizsgálják a katasztrófa okait.
Végre egy értelmes ötlet a balatoni utazóközönségnek

Végre egy értelmes ötlet a balatoni utazóközönségnek  

Tizenegy balatoni állomáson a peronokat szektorokra osztják az utasok segítése érdekében.
Fenntarthatósági díj a diszkont légitársaságnak

Fenntarthatósági díj a diszkont légitársaságnak 

A Wizz Air ismét elnyerte a World Finance Sustainability Awards 2025-ös „Legfenntarthatóbb diszkont légitársaság” címét.
A Wizz Air saját költségén gondoskodik a Dubajban rekedt utasokról

A Wizz Air saját költségén gondoskodik a Dubajban rekedt utasokról 

A légitársasággal szemben azt követően indítottak vizsgálatot, hogy a hétfői Dubaj-Budapest járat törlése miatt több tucat magyar utas maradt ellátás nélkül a Közel-Keleten.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.