Február 20-tól megújul a Fireflies.com

Szerkesztőségünk is meghívást kapott a svájci bejegyzésű, utazási szolgáltatásokat direkt értékesítési rendszerben (MLM) kínáló Fireflies legutóbbi budapesti bemutatójára, ahol kiderült, hogy hamarosan változnak a tarifák és megújulnak egyes szolgáltatások.

Palásti Péter, a fireflies.com független disztribútora mutatta be a komplex foglalási rendszerként definiált Fireflies működését. Az MLM-rendszerben működő cég szálláslehetőségeket, repülőjegyeket, programokat, utasbiztosítást, transzfert és autóbérlést kínál az utazni vágyóknak.

A cég 2011-ben indította szolgáltatását és több mint egy éve tagja az Európai Turisztikai Szövetségnek (ETOA). A felelősségbiztosítást a honlapjukon partnerként feltüntetett Die Mobiliar, míg az utasbiztosítást az ERV nevű társaságok biztosítják. A prezentációból megtudtuk, hogy GDS-technológiát használnak, ugyanakkor szerződéses partnerük a booking.com és hasonló nagynevű foglalási rendszerek is, és jelenleg közel egymillió hotel foglalható az oldalon.

A Fireflies oldalán elérhető ajánlatok nyilvánosak és bárki számára megtekinthetőek. A foglalási rendszer használata azonban regisztrációhoz kötött – tudtuk meg: előbb egy meghívás szükséges, majd valamely utazási csomag megvásárlása. A Basic csomag ára február 20-ig 516 dollár. Ez a csomag egy évig ad portálhasználati jogosultságot. Az elmúlt év végén bevezetett újdonság, hogy bármely felhasználó korlátozott számban, de más számára is foglalhat szállást. A Basic mellett Smart vagy Life csomagot választhatnak az utazók. Minden csomag ára felhasználható szállás és ellátás foglalására, azaz a befizetett összeg leutazható. A csomagok között egyelőre nincs átjárási lehetőség az érvényességi idő végéig.

Palásti Péter szerint rendszerüknek számos előnye van a hagyományos, utazási irodán keresztül történő foglaláshoz, illetve a most ismert online foglalási oldalakhoz képest. Korszerű online rendszerük nagyszámú foglalást tud kezelni egyszerre, nincs sorban állás. A weboldal felhasználóbarát és modern dizájnnal rendelkezik. Az oldaluk nem irányít át más oldalakra, személyre szabott livechat-et és 24 órás, több nyelven elérhető hotline-t biztosítanak utazóiknak. Árgaranciát vállalnak az ajánlataikra, ha máshol ugyanazon feltételekkel olcsóbban megtalálja valaki az adott ajánlatot, a különbözet 155%-át visszakapja. A folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően már több utazási irodával is sikerült viszonteladóként leszerződniük.

A cég február 20-tól több újítást is bevezet, változnak a csomagárak, megjelennek a promóciós ajánlatok, de részletfizetési lehetőséget kínálnak fel minden utazási csomagjukra. Egy Basic csomagot például három szakaszban (138+138+280=556 dollár) lehet majd megvásárolni.


airBaltic: gyorsjelentés és egy új partnerség

airBaltic: gyorsjelentés és egy új partnerség 

A lett nemzeti légitársaság előzetes adatokat tett közzé a 2025 első féléves időszaki eredményeiről.
Ománi fapados járat úti céljai között szerepel Budapest

Ománi fapados járat úti céljai között szerepel Budapest 

A diszkont légitársaság vezére ezt a minap jelentette be.
Egyszerűbb a 14 év alatti gyermekek utaztatása

Egyszerűbb a 14 év alatti gyermekek utaztatása 

Mostantól elegendő a gyermek diákigazolványának másolatát bemutatni – akár nyomtatott, akár digitális formában – a díjmentes jegyváltáshoz és az életkor igazolásához.
Villámcsapás kényszerítette földre a Wizz Air Budapest és Stockholm közötti gépét

Villámcsapás kényszerítette földre a Wizz Air Budapest és Stockholm közötti gépét 

A péntek hajnali járat kényszerleszállást hajtott végre Varsóban.
Így tervezik meg a magyar fiatalok a repüléseiket

Így tervezik meg a magyar fiatalok a repüléseiket 

A magyar fiatalok nemcsak álmodoznak, hanem tudatosan készülnek arra is, ha valami nem a tervek szerint alakul.
Útipoggyásszal kapcsolatos tudnivalók a NAV-tól

Útipoggyásszal kapcsolatos tudnivalók a NAV-tól 

A NAV felhívja a figyelmet a készpénzre is.
Újabb hiányosságokat tártak fel az Air India gépein

Újabb hiányosságokat tártak fel az Air India gépein  

Még vizsgálják a katasztrófa okait.
Végre egy értelmes ötlet a balatoni utazóközönségnek

Végre egy értelmes ötlet a balatoni utazóközönségnek  

Tizenegy balatoni állomáson a peronokat szektorokra osztják az utasok segítése érdekében.
Fenntarthatósági díj a diszkont légitársaságnak

Fenntarthatósági díj a diszkont légitársaságnak 

A Wizz Air ismét elnyerte a World Finance Sustainability Awards 2025-ös „Legfenntarthatóbb diszkont légitársaság” címét.
A Wizz Air saját költségén gondoskodik a Dubajban rekedt utasokról

A Wizz Air saját költségén gondoskodik a Dubajban rekedt utasokról 

A légitársasággal szemben azt követően indítottak vizsgálatot, hogy a hétfői Dubaj-Budapest járat törlése miatt több tucat magyar utas maradt ellátás nélkül a Közel-Keleten.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.