A jegyvásárlási szokásokat forradalmasító új rendszert fejleszt közösen a Google és a Ryanair. Az ír vállalat részéről a kooperáció a vezérigazgató elmondása szerint pénzt nem igényel, csupán értékes adatbázisát osztja majd meg a keresőcéggel. O'Leary, vezérigazgató elmondása alapján a rendszer március végén már indulhat.
Az ismertetett részletek szerint az együttműködés keretében a Ryanair megosztja a Google-lel a jegyek árazását, a keresőóriás pedig egy árösszehasonlító rendszert fejleszt, mely sokkal versenyképesebb lesz még a neves árösszehasonlító oldalnál, a Skyscannernél is.
A vezérigazgató szerint a következő években igen látványos technológiai változások jöhetnek, a mobil platformon keresztül értékesített termékek óriási árbevétel-növekedési potenciált jelentenek.
Írásunk megjelenése után a következő közleményt kaptuk a Google-től: "A Google a „Flight Search” nevű szolgáltatását 2013 márciusában indította el az Egyesült Királyságban. Ez egy helyen segít összehasonlítani a legjobb repülési időket és repülőjegy árakat. A Google világszerte számos légitársasággal működik együtt, és folyamatosan új szerződéses partnereket keres, hogy még hasznosabb eredményeket tudjon mutatni a repülőjegyet keresőknek. Jelenleg azonban semmilyen újdonságról nem tudunk beszámolni."
Forrás: Portfolio.hu