Idén is a kaland a kulcsszó a nyári Budapesten

A BTH nyári kommunikációjának középpontjában a tavaly indított budapesti kulturális kaland koncepció áll, ennek megfelelően a marketingszervezet idén minden akcióját és tevékenységét e vezértéma köré építi.

A BTH tavaly élményidézetek formájában gyűjtötte össze a budapestiek által leginkább ajánlott és keresett helyszíneket és élményeket, s a tavaly kampány-honlapként megismert www.culturaladventure.com weboldalon többek között ilyen formában szólítja meg a turistákat, ébreszt vágyat egy feledhetetlen budapesti utazáshoz.

A trendek és a folyamatos visszajelzések azt mutatják, hogy a turisták rendkívül kedvelik azokat az on-line fórumokat, ahol honfitársaik vagy a helyi lakosok véleményén keresztül kaphatnak ötleteket és különleges tippeket, praktikus tanácsokat utazásukhoz. Idén nyárra a BTH ezért egy olyan promóciós csomagot dolgozott ki, mely - a költséghatékonyságot is szem előtt tartva - elsősorban különféle on-line eszközökön, közösségi weboldalakon keresztül szólítja meg és invitálja Budapestre a potenciális turistát.

A szállodákkal és az utazási irodákkal együttműködve összegyűjtötte a Budapest adventure csomagajánlatokat, melynek során 5 különféle témában (party és szórakozás, szerelem és romantika, művészet és design, kikapcsolódás és szabadidő, fesztiválok és események) lehetett beküldeni a csomagajánlatokat. Az akcióhoz több mint 50 budapesti szálloda és utazási iroda csatlakozott, és az ajánlatokra egy külön aloldalt hozott létre a BTH a budapestinfo weboldalon belül. A Budapest adventure programok és szolgáltatói ajánlatok valamint a BKD RMI-vel közösen szervezett Szimplán egy duplát Nyári Fesztivál akciós ajánlatok a BTH honlapján a www.culturalbudapest.com magyar és angol nyelvű oldalain valamint a naponta 5000 látogatót számláló www.budapestinfo.hu weboldalon megtalálhatók.

A BTH Nyári Kalandok címmel új, színes kiadványt is megjelentetett, mely a nyári Budapest legegyedibb helyszíneire, szabadtéri fesztiváljaira, koncertjeire csábítja a turistákat. A nyár szerelmesei válogathatnak a legbulisabb strandok, teraszos helyek, romkocsmák,  nyári fesztiválok, operaelőadások, szabatéri programok között, mindemellett megnézhetik azt is, hogy maguk a budapestiek mit ajánlanak legszívesebben a városba látogatóknak. A BTH Kft. a Nyári Kalandok kiadványát magyar és angol nyelven, mintegy 100 ezer példányban jelentette meg, s megtalálható a szállodákban, a Tourinform irodákban valamint a nagyobb kulturális intézményekben is.

Szintén a kulturális kaland tematikát követik a BTH új Budapest Cultural Adventure leporellói, melyekkel a Tourinform irodákban és a szállodákban valamint nyári rendezvényeken találkozhat hamarosan a turista. A praktikus formájú angol nyelvű kiadványok (Budapest első látásra, Budapest gasztro, szerelem és romantika, vásárlás, nyári kalandok, fürdők és parkok) a legkedveltebb budapesti élményeket emelik ki a rövid ideig Budapesten tartózkodó városlátogató turista számára.

A BTH mindemellett fontosnak tartja a személyes tájékoztatást is, mely az 5 Tourinform irodán túl a nyári időszakban a város legfrekventáltabb helyein is elérhető lesz, így turistainformációs standdal a nyár folyamán jelen lesz a legjelentősebb eseményeken (Sziget, Mesterségek ünnepe, Zsidó Nyári Fesztivál) továbbá Terézvárossal együttműködve a kisföldalatti vonalán, a Terézvárosban a Nyugatinál, az Oktogonnál, az Operánál és a Hősök terénél diákok terjesztik majd a BTH ingyenes tájékoztató kiadványait, programfüzeteit, és idegen nyelvű információval segítik a turistákat.

Az utazást tervezők figyelmét ezeken felül két különböző havi megjelenésű hírlevéllel, a turistáknak szóló Budapest Adventure programajánlóval valamint a kultúra-gourmanokat megszólító kulturális hírlevéllel, valamint a gazdag budapesti információkat tartalmazó www.budapestinfo.hu, a figyelemfelkeltés céljából készült www.culturaladventure.com, valamint a kulturakedvelőknek készült www.culturalbudapest.com weboldalakkal és az ezekhez kapcsolódó figyelemfelkeltő bannerekkel, google megjelenésekkel irányítja Budapestre a BTH.

A nyár folyamán BudapeStudy programjára is ráerősít a BTH, a külföldi újságírók, televíziós és rádiós stábok számára szervezett 2-3 napos tanulmányutak célja is a kulturális kaland élményüzenetek továbbítása, melynek során a nemzetközi újságírók, személyes budapesti útjuk tapasztalait valamint feledhetetlen kalandjaikat osztják meg honfitársaikkal jelentős külföldi mediumokban közzétett publikációikon keresztül.


Code-share megállapodás az airBaltic és a Bulgaria Air között

Code-share megállapodás az airBaltic és a Bulgaria Air között 

Ennek értelmében utasaiknak nagyobb rugalmasságot biztosítanak a két ország közötti utazás esetén.
Rekordnyereség a Singapore Airlines-nál

Rekordnyereség a Singapore Airlines-nál 

Tovább bővül a flotta és az útvonalhálózat.
Elektromos járműveken döcögünk a zöld átállás felé

Elektromos járműveken döcögünk a zöld átállás felé 

A hagyományos autók már nem kelendőek.
Átlépték a 130 milliárd forintot a repülőtéri fejlesztések

Átlépték a 130 milliárd forintot a repülőtéri fejlesztések 

...és a nagyszabású építkezések folytatódnak tovább.
Luxusdivatmárka a fedélzeten

Luxusdivatmárka a fedélzeten 

A készletet a China Airlines környezeti fenntarthatósági filozófiája jellemzi.
Nyáron hat új célállomás a lett légitársaság kínálatában

Nyáron hat új célállomás a lett légitársaság kínálatában 

Az idei nyári szezonban az airBaltic hat új célállomásra indít járatot Rigából, ezzel már több mint 70 útvonalat kínálnak a lett fővárosból.
Mindig is érdekelte, hogy milyen lehet egy buszgarázs belseje?

Mindig is érdekelte, hogy milyen lehet egy buszgarázs belseje? 

Ha igen, akkor május 11-én, szombaton módja lesz rá, hogy alaposan megtekintse.
Hétvégén Tour de Hongrie - forgalomkorlátozásokra számítson

Hétvégén Tour de Hongrie - forgalomkorlátozásokra számítson 

A Tour de Hongrie miatt május 10-11-én számíthatunk korlátozásokra és lezárásokra.
Látta már a Turkish Airlines reklámját José Mourinhóval?

Látta már a Turkish Airlines reklámját José Mourinhóval? 

A partnerség alapja a két globális óriás kiválóság és győzelem iránti közös szenvedélyét.
így újítja fel utaskabinjait az Emirates

így újítja fel utaskabinjait az Emirates 

A flotta felújítását teljes egészében a légitársaság saját központjában végzik, ahol a hét minden napján, 0-24 órában több mint 250 fős szakembergárda dolgozik.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.