Idén is a kaland a kulcsszó a nyári Budapesten

A BTH nyári kommunikációjának középpontjában a tavaly indított budapesti kulturális kaland koncepció áll, ennek megfelelően a marketingszervezet idén minden akcióját és tevékenységét e vezértéma köré építi.

A BTH tavaly élményidézetek formájában gyűjtötte össze a budapestiek által leginkább ajánlott és keresett helyszíneket és élményeket, s a tavaly kampány-honlapként megismert www.culturaladventure.com weboldalon többek között ilyen formában szólítja meg a turistákat, ébreszt vágyat egy feledhetetlen budapesti utazáshoz.

A trendek és a folyamatos visszajelzések azt mutatják, hogy a turisták rendkívül kedvelik azokat az on-line fórumokat, ahol honfitársaik vagy a helyi lakosok véleményén keresztül kaphatnak ötleteket és különleges tippeket, praktikus tanácsokat utazásukhoz. Idén nyárra a BTH ezért egy olyan promóciós csomagot dolgozott ki, mely - a költséghatékonyságot is szem előtt tartva - elsősorban különféle on-line eszközökön, közösségi weboldalakon keresztül szólítja meg és invitálja Budapestre a potenciális turistát.

A szállodákkal és az utazási irodákkal együttműködve összegyűjtötte a Budapest adventure csomagajánlatokat, melynek során 5 különféle témában (party és szórakozás, szerelem és romantika, művészet és design, kikapcsolódás és szabadidő, fesztiválok és események) lehetett beküldeni a csomagajánlatokat. Az akcióhoz több mint 50 budapesti szálloda és utazási iroda csatlakozott, és az ajánlatokra egy külön aloldalt hozott létre a BTH a budapestinfo weboldalon belül. A Budapest adventure programok és szolgáltatói ajánlatok valamint a BKD RMI-vel közösen szervezett Szimplán egy duplát Nyári Fesztivál akciós ajánlatok a BTH honlapján a www.culturalbudapest.com magyar és angol nyelvű oldalain valamint a naponta 5000 látogatót számláló www.budapestinfo.hu weboldalon megtalálhatók.

A BTH Nyári Kalandok címmel új, színes kiadványt is megjelentetett, mely a nyári Budapest legegyedibb helyszíneire, szabadtéri fesztiváljaira, koncertjeire csábítja a turistákat. A nyár szerelmesei válogathatnak a legbulisabb strandok, teraszos helyek, romkocsmák,  nyári fesztiválok, operaelőadások, szabatéri programok között, mindemellett megnézhetik azt is, hogy maguk a budapestiek mit ajánlanak legszívesebben a városba látogatóknak. A BTH Kft. a Nyári Kalandok kiadványát magyar és angol nyelven, mintegy 100 ezer példányban jelentette meg, s megtalálható a szállodákban, a Tourinform irodákban valamint a nagyobb kulturális intézményekben is.

Szintén a kulturális kaland tematikát követik a BTH új Budapest Cultural Adventure leporellói, melyekkel a Tourinform irodákban és a szállodákban valamint nyári rendezvényeken találkozhat hamarosan a turista. A praktikus formájú angol nyelvű kiadványok (Budapest első látásra, Budapest gasztro, szerelem és romantika, vásárlás, nyári kalandok, fürdők és parkok) a legkedveltebb budapesti élményeket emelik ki a rövid ideig Budapesten tartózkodó városlátogató turista számára.

A BTH mindemellett fontosnak tartja a személyes tájékoztatást is, mely az 5 Tourinform irodán túl a nyári időszakban a város legfrekventáltabb helyein is elérhető lesz, így turistainformációs standdal a nyár folyamán jelen lesz a legjelentősebb eseményeken (Sziget, Mesterségek ünnepe, Zsidó Nyári Fesztivál) továbbá Terézvárossal együttműködve a kisföldalatti vonalán, a Terézvárosban a Nyugatinál, az Oktogonnál, az Operánál és a Hősök terénél diákok terjesztik majd a BTH ingyenes tájékoztató kiadványait, programfüzeteit, és idegen nyelvű információval segítik a turistákat.

Az utazást tervezők figyelmét ezeken felül két különböző havi megjelenésű hírlevéllel, a turistáknak szóló Budapest Adventure programajánlóval valamint a kultúra-gourmanokat megszólító kulturális hírlevéllel, valamint a gazdag budapesti információkat tartalmazó www.budapestinfo.hu, a figyelemfelkeltés céljából készült www.culturaladventure.com, valamint a kulturakedvelőknek készült www.culturalbudapest.com weboldalakkal és az ezekhez kapcsolódó figyelemfelkeltő bannerekkel, google megjelenésekkel irányítja Budapestre a BTH.

A nyár folyamán BudapeStudy programjára is ráerősít a BTH, a külföldi újságírók, televíziós és rádiós stábok számára szervezett 2-3 napos tanulmányutak célja is a kulturális kaland élményüzenetek továbbítása, melynek során a nemzetközi újságírók, személyes budapesti útjuk tapasztalait valamint feledhetetlen kalandjaikat osztják meg honfitársaikkal jelentős külföldi mediumokban közzétett publikációikon keresztül.


Fennakadások a franciáknál a légi közlekedésben

Fennakadások a franciáknál a légi közlekedésben 

Erős havazás bénítja a gépek fel- és leszállását.
Budapest Airport: az utasforgalomban is tükröződik Magyarország turisztikai vonzereje

Budapest Airport: az utasforgalomban is tükröződik Magyarország turisztikai vonzereje 

Friss információk a repülőtér adataiból.
A repülőtéren tájékoztat a minisztérium az utasok jogairól és jogérvényesítésről

A repülőtéren tájékoztat a minisztérium az utasok jogairól és jogérvényesítésről 

A november 27-i kitelepülésen a tárca munkatársai mind a hazai, mind a külföldi utasok kérdéseire, esetleges panaszaira válaszolnak annak érdekében, hogy a fogyasztók tisztában legyenek az uniós rendelet alapján őket megillető jogi lehetőségekkel.
Olyan, mint az igazi: itt az életnagyságú LEGO villamos

Olyan, mint az igazi: itt az életnagyságú LEGO villamos 

Különleges járművel találkozhatunk a főváros szívében, ami azzal csal sokak arcára mosolyt, hogy oda is a játék örömét hozza el, ahol a városlakók nem is számítanak rá.
Wizz Air-álláspont: Inkább késsen, mintsem törölni kelljen!

Wizz Air-álláspont: Inkább késsen, mintsem törölni kelljen! 

Többek közt ez a megállapítás hangzott el azon a november 19-ei sajtóbeszélgetésen, amelyen mi is részt vettünk.
Sorra dőlnek meg a korábbi airBaltic-eredmények – hátra dőlhetnek a vezetők

Sorra dőlnek meg a korábbi airBaltic-eredmények – hátra dőlhetnek a vezetők 

A lettek az elmúlt hónapban újabb sikert értek el az utasszám és a járatkihasználtság tekintetében.
Növekvő utasforgalom, bevétel és nyereség a bécsi reptéren

Növekvő utasforgalom, bevétel és nyereség a bécsi reptéren 

Növelte utasforgalmát és javított eredmény mutatóin az év első három negyedévében az egyebek között Bécs schwechati repülőterét is üzemeltető Flughafen Wien Gruppe.
Új járatot indít a Ryanair

Új járatot indít a Ryanair 

2025 tavaszától indulnak a járatok Budapest és Castellón között.
Bejelentették az Aeroplex legújabb partneri megállapodását

Bejelentették az Aeroplex legújabb partneri megállapodását 

A két fél a következő évre szóló, karbantartási projektre kötött keretmegállapodása nemcsak a légiközlekedésben való együttműködést, hanem a magyar-szerb gazdasági és diplomáciai kapcsolatok erősítését is tükrözi.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.