A légitársaság átlagosan hetente 12 218 járatot fog üzemeltetni, ami 3,5%-kal több mint az előző időszakban (11 803). Az új menetrend október 31-ével lép életbe és 85 ország 197 célállomását tartalmazza majd (az előző évben 78 ország 191 célállomására üzemeltetett járatot a Lufthansa).
A három új desztináció Bogota (Kolumbia), Pointe Noire (Kongói Köztársaság) és Luxemburg. A Lufthansa korábban egészen 2002-ig már közlekedtetett járatokat Bogotába. Az újraindítás után a légitársaság összesen heti 62 üzemeltet majd Dél-Amerika négy városába. A Pointe Noire-ba közlekedő járatot hetente ötször a PrivatAir üzemelteti, mely leszáll a gaboni Liberville-ben is. Az elmúlt három év során a Lufthansa öt afrikai állomással bővítette hálózatát. A légitársaság ezen kívül megnövelte számos Düsseldorfból induló járat gyakoriságát, így például Düsseldorf - Miami útvonalon most először közlekednek napi járatok.
Európa
Ezen a télen a Lufthansa Európán belül is bővíti hálózatát. "Az új desztinációkon kívül München és Montreal, illetve Düsseldorf és Velence között immár télen is üzemeltetünk járatokat, így ezek a városok az egész év folyamán elérhetők.” – ismertette Tamur Goudarzi-Pour, a Lufthansa közép-kelet európai igazgatója. A korábban csak a nyári menetrendben üzemelő München - Montreal és Washington járatok ezentúl a tél folyamán is közlekednek, így ezek a városok immár egész évben elérhetők lesznek. Rendszeres járatok indulnak München és Luxemburg között, kiegészítve ezzel a Luxair partner légitársaság kínálatát. Lufthansa most először üzemben tartja a téli menetrendben is a Düsseldorf és Velence/Nizza, illetve a Hamburg és Nizza között közlekedő járatokat. Gazdaságossági okokból a Lufthansa leállította járatát Hamburg és az ausztriai Innsbruck között, ezen a vonalon az Austrian Airlines közlekedtet közös kód alatt járatot.
A változás mutatói
Az üléskapacitás 9,1%-kal nő a téli menetrendben év/év alapon köszönhetően nagyrészt a Lufthansa flottabővítési programjának, melynek során a régi repülőgépeket újabb, kevesebb üzemanyagot fogyasztó és nagyobb kapacitásúak váltják fel. A tél során a légitársaság már négy Airbus A380-ast üzemeltet teljes kapacitással. A kapacitásnövekedés másik oka a három új célállomással bővített hálózat és az egyes vonalakon megnövelt frekvenciaszám. „Ezen felül pedig a bővülés a jobb kihasználtságnak köszönhető” – mondta el Tamur Goudarzi-Pour. Megváltozott az európai járatokon az ülések elhelyezése is, így nőtt a férőhelyek száma.