A meglepetés alapötlete az volt, hogy a repülőtéren a szeretteiktől búcsúzkodó utasok sokszor nehéz és fájdalmas pillanatokon mennek keresztül, aminek a vége minden esetben az elszakadás. Az elutazók magukra maradnak a tranzit területén, az itthon maradottak pedig szeretteik, barátaik nélkül hazaindulnak. Ebben a pillanatban lépett a színre a repülőtér, Valentin-nap alkalmából három napon keresztül (csütörtöktől szombatig) egy kis meglepetéssel próbálta enyhíteni az ideiglenesen szétszakadt párok, családok szomorúságát. A hozzátartozóktól vett búcsú pillanatai után a lesben álló hostessek felajánlották az itthon maradt családtagoknak, barátoknak, hogy egy rövid kis videós üzenetet küldhetnek az utazónak, akik ekkor már mit sem sejtve útban voltak a beszállókapu felé.
{youtube|id=QA7Bah5MM28}
A repülőtér munkatársai ez után megkeresték az utast a beszállókapunál, és lejátszották nekik a szeretteik által küldött rövid videót, sőt egy apró ajándékot is átadtak. A kampány azonnal rendkívül népszerűvé vált: három nap leforgása alatt több száz megható és kedves üzenetet közvetített a repülőtér az elutazóknak, és ugyanennyi ajándék is gazdára lelt „búcsú utáni búcsúként” a beszállókapuknál várakozó utasoknál.
Forrás: Turizmus Online