Kiváló az ügyfélkiszolgálásban a Magyar TUI

A "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban 2009" elnevezésű hazai versenyen két utazási iroda is részt vett.

A „Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban 2009” versenyen több mint 20 neves vállalat vett részt a banki és biztosítási, telekommunikációs, franchise, és kereskedelmi szektorokból, valamint az utazási irodák piacáról. A megmérettetés a személyes ügyfélkezelés színvonalára koncentrált. Minden résztvevő cégnél négy hónapon át tartó, mintavétel alapján történő titkos próbavásárlások sorozata zajlott. A díj odaítélése a komplex tesztek eredményei alapján történt. A megmérettetés szakmai hátterét a ClientFirst Consulting Kft. és a Humán Erőforrás Alapítvány biztosította.

„Az összesített adatok arra utalnak, hogy a kiszolgálás környezete, a munkatársak megjelenése és az ügyfelek fogadása a cégek többségénél magas színvonalú. Amire érdemes jobban odafigyelni, azok az ügyfélkiszolgálás folyamatának apró elemei: például jobban fel kell hívni a vevők, ügyfelek figyelmét az új termékekre, szolgáltatásokra és az akciókra. A hasznos tanácsok az ügyfelekben azt a benyomást erősíthetik, hogy személyre szabott kiszolgálásban részesülnek. Emellett az ügyfélkiszolgálás fontos momentuma a búcsúzás szakasza, amelyet a következő találkozás, visszatérés első lépéseként szoktunk értelmezni. Egy kedves búcsúzó mondat megőrzi a pillanat élményét az ügyfélben, hatására pedig ajánlhatja a céget ismerőseinek, barátainak” – összegezték a verseny tapasztalatait a szervezők.

A "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban 2009" elnevezésű versenyen két utazási iroda vett részt, a Neckermann és a TUI. Közülük a TUI kiemelkedő eredményt ért el, ezért oklevéllel jutalmazták - tájékoztatta a Napi Turizmust Koroknai Martina a One on One Kommunikáció munkatársa.

A „Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban” versenyt 2010-ben is meghirdetik. A 2010-es üzleti vetélkedés fókuszában a személyes ügyfélkiszolgálás mellett a telefonos ügyfélszolgálatok tevékenysége áll majd.


Születésnapját régi vonatokkal ünnepli a Gyermekvasút

Születésnapját régi vonatokkal ünnepli a Gyermekvasút 

Szombaton rendezik meg a Gyermekvasút napját.
Új kezdeményezés a szingapúri légitársaságnál

Új kezdeményezés a szingapúri légitársaságnál 

A SIA Group a 60. szingapúri évforduló ünnepléséhez jegyár akciókkal, különleges ajánlatokkal és közösségi kezdeményezésekkel csatlakozik.
Rangos elismerés a fővárosi légikikötőnek

Rangos elismerés a fővárosi légikikötőnek 

Tizenkettedik alkalommal is a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér a régió legjobb légikikötője
TUI Airline Day – fókuszban a légi közlekedés

TUI Airline Day – fókuszban a légi közlekedés 

A TUI Magyarország április 9-én első alkalommal rendezte meg légügyi témában partnertalálkozóját a pesti Dumaszínházban.
Idén is robog Csíksomlyóra az expresszvonat

Idén is robog Csíksomlyóra az expresszvonat 

Idén is elindul a Székely Gyors és a Csíksomlyó Expressz a csíksomlyói pünkösdi búcsúba a Kárpáteurópa Utazási Iroda és a MÁV Személyszállítási Zrt. szervezésében.
Vezérváltás az airBalticnál

Vezérváltás az airBalticnál 

Martin Gauss lemondott posztjáról – a körülmények miatt, amelyet az alábbiakban ismertetünk.
Slow train: az új trend

Slow train: az új trend  

Néha azok a legemlékezetesebb utazások, amelyeken lassan haladunk.
Ideiglenes forgalomkorlátozások a fővárosban

Ideiglenes forgalomkorlátozások a fővárosban 

Gyűlést jelentettek be az Erzsébet hídra, jelentős fennakadásokra kell kedd délutántól számítani.
Szlovák szigor: határellenőrzés Magyarország és Ausztria felé

Szlovák szigor: határellenőrzés Magyarország és Ausztria felé 

A döntés néhány nappal azután született, hogy egy újabb településen is kimutatták a száj- és körömfájás fertőzést.
Bővülő légi kapcsolatok: fókuszban az amerikai járatindítások

Bővülő légi kapcsolatok: fókuszban az amerikai járatindítások 

Valentínyi Katalin (Budapest Airport) aktualitásokról, a jövőbeli tervekről az MSZÉSZ budapesti régióülésén.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.