Kiváló az ügyfélkiszolgálásban a Magyar TUI

A "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban 2009" elnevezésű hazai versenyen két utazási iroda is részt vett.

A „Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban 2009” versenyen több mint 20 neves vállalat vett részt a banki és biztosítási, telekommunikációs, franchise, és kereskedelmi szektorokból, valamint az utazási irodák piacáról. A megmérettetés a személyes ügyfélkezelés színvonalára koncentrált. Minden résztvevő cégnél négy hónapon át tartó, mintavétel alapján történő titkos próbavásárlások sorozata zajlott. A díj odaítélése a komplex tesztek eredményei alapján történt. A megmérettetés szakmai hátterét a ClientFirst Consulting Kft. és a Humán Erőforrás Alapítvány biztosította.

„Az összesített adatok arra utalnak, hogy a kiszolgálás környezete, a munkatársak megjelenése és az ügyfelek fogadása a cégek többségénél magas színvonalú. Amire érdemes jobban odafigyelni, azok az ügyfélkiszolgálás folyamatának apró elemei: például jobban fel kell hívni a vevők, ügyfelek figyelmét az új termékekre, szolgáltatásokra és az akciókra. A hasznos tanácsok az ügyfelekben azt a benyomást erősíthetik, hogy személyre szabott kiszolgálásban részesülnek. Emellett az ügyfélkiszolgálás fontos momentuma a búcsúzás szakasza, amelyet a következő találkozás, visszatérés első lépéseként szoktunk értelmezni. Egy kedves búcsúzó mondat megőrzi a pillanat élményét az ügyfélben, hatására pedig ajánlhatja a céget ismerőseinek, barátainak” – összegezték a verseny tapasztalatait a szervezők.

A "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban 2009" elnevezésű versenyen két utazási iroda vett részt, a Neckermann és a TUI. Közülük a TUI kiemelkedő eredményt ért el, ezért oklevéllel jutalmazták - tájékoztatta a Napi Turizmust Koroknai Martina a One on One Kommunikáció munkatársa.

A „Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban” versenyt 2010-ben is meghirdetik. A 2010-es üzleti vetélkedés fókuszában a személyes ügyfélkiszolgálás mellett a telefonos ügyfélszolgálatok tevékenysége áll majd.


Mesél a török légitársaság

Mesél a török légitársaság  

Érkezik a Turkish Airlines Podcast második évada.
Közvetlen légijárat Budapest és Kuvaitváros között

Közvetlen légijárat Budapest és Kuvaitváros között 

A Jazeera Airways járata heti kétszer közlekedik.
Kényszerleszállást hajtott végre egy Ryanair-gép röviddel az indulását követően

Kényszerleszállást hajtott végre egy Ryanair-gép röviddel az indulását követően 

A Berlinből Milánóba tartó járaton 179 utas és hat fős személyzet tartózkodott.
Rangos díj a Turkish Airlines teherszállító üzletágának

Rangos díj a Turkish Airlines teherszállító üzletágának 

A Turkish Cargo elnyerte a „Cargo Airline of the Year – Global” díjat a 2025-ös World Air Cargo Awards gálán.
Scoot: Bécs-Szingapúr járatindítás

Scoot: Bécs-Szingapúr járatindítás 

Ünnepélyes keretek között fogadták Bécsben az első közvetlen szingapúri járatot.
Több ország is csatlakozott a spanyolok poggyászcsatájához

Több ország is csatlakozott a spanyolok poggyászcsatájához 

Tizenkét ország fogyasztóvédelmi szervezete csatlakozott a spanyol kezdeményezéshez.
IATA: nyereség a szélsőséges időjárás ellenére

IATA: nyereség a szélsőséges időjárás ellenére  

A Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség (IATA) szerint a légitársaságok a gazdasági és geopolitikai bizonytalanságok ellenére is erős nyereséggel számolhatnak 2025-ben.
Újabb légitársaságok az uniós tiltólistán

Újabb légitársaságok az uniós tiltólistán 

A listára valamennyi Suriname-ban és Tanzániában engedélyezett légi fuvarozó felkerült.
Épülhet a repülőtéri gyorsvasút

Épülhet a repülőtéri gyorsvasút 

A beruházás előkészítése az ezt részletező kormányhatározat alapján elkezdődött, a koncessziós pályázatokat fél éven belül kiírhatják.
Kompjárat indult Dubrovnik és Kotor között

Kompjárat indult Dubrovnik és Kotor között 

A politikus közölte, az új kompjárattal erősíteni kívánják a baráti és gazdasági kapcsolatokat a két ország között.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.