Kiváló az ügyfélkiszolgálásban a Magyar TUI

A "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban 2009" elnevezésű hazai versenyen két utazási iroda is részt vett.

A „Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban 2009” versenyen több mint 20 neves vállalat vett részt a banki és biztosítási, telekommunikációs, franchise, és kereskedelmi szektorokból, valamint az utazási irodák piacáról. A megmérettetés a személyes ügyfélkezelés színvonalára koncentrált. Minden résztvevő cégnél négy hónapon át tartó, mintavétel alapján történő titkos próbavásárlások sorozata zajlott. A díj odaítélése a komplex tesztek eredményei alapján történt. A megmérettetés szakmai hátterét a ClientFirst Consulting Kft. és a Humán Erőforrás Alapítvány biztosította.

„Az összesített adatok arra utalnak, hogy a kiszolgálás környezete, a munkatársak megjelenése és az ügyfelek fogadása a cégek többségénél magas színvonalú. Amire érdemes jobban odafigyelni, azok az ügyfélkiszolgálás folyamatának apró elemei: például jobban fel kell hívni a vevők, ügyfelek figyelmét az új termékekre, szolgáltatásokra és az akciókra. A hasznos tanácsok az ügyfelekben azt a benyomást erősíthetik, hogy személyre szabott kiszolgálásban részesülnek. Emellett az ügyfélkiszolgálás fontos momentuma a búcsúzás szakasza, amelyet a következő találkozás, visszatérés első lépéseként szoktunk értelmezni. Egy kedves búcsúzó mondat megőrzi a pillanat élményét az ügyfélben, hatására pedig ajánlhatja a céget ismerőseinek, barátainak” – összegezték a verseny tapasztalatait a szervezők.

A "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban 2009" elnevezésű versenyen két utazási iroda vett részt, a Neckermann és a TUI. Közülük a TUI kiemelkedő eredményt ért el, ezért oklevéllel jutalmazták - tájékoztatta a Napi Turizmust Koroknai Martina a One on One Kommunikáció munkatársa.

A „Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban” versenyt 2010-ben is meghirdetik. A 2010-es üzleti vetélkedés fókuszában a személyes ügyfélkiszolgálás mellett a telefonos ügyfélszolgálatok tevékenysége áll majd.


Hétvégén Tour de Hongrie - forgalomkorlátozásokra számítson

Hétvégén Tour de Hongrie - forgalomkorlátozásokra számítson 

A Tour de Hongrie miatt május 10-11-én számíthatunk korlátozásokra és lezárásokra.
Milánó búcsút mond a papíralapú jegyeknek

Milánó búcsút mond a papíralapú jegyeknek 

Az elektronikus kártya ugyanannyiba kerül majd, mint a korábbi jegy.
Átadták a Sopront északnyugat felől elkerülő utat

Átadták a Sopront északnyugat felől elkerülő utat 

Az elkerülő út 3,6 kilométer hosszú, és mostantól az Ágfalvi utat köti össze az M85-ös gyorsforgalmi úttal, közel az osztrák-magyar határhoz.
Fenntartható üzemanyag a Singapore Airlines gépeinél

Fenntartható üzemanyag a Singapore Airlines gépeinél 

A Neste-től rendel fenntartható üzemanyagot a légitársaság.
Meghosszabbították a Liszt Ferenc Repülőtér minősítését

Meghosszabbították a Liszt Ferenc Repülőtér minősítését 

A budapesti repülőtér a világ repülőterei között is egyedülálló ezen a téren.
Forgalomkorlátozások a Budavári Palotanegyednél és a Várkert Bazárnál

Forgalomkorlátozások a Budavári Palotanegyednél és a Várkert Bazárnál 

Delegáció miatt ideiglenes korlátozások és lezárások.
Ősztől visszatérhet az Air Algerie Budapestre

Ősztől visszatérhet az Air Algerie Budapestre 

Az algériai légitársaság október 20-tól naponta repül majd az előzetes tervek szerint Algír és Budapest között.
Perelnek a londoni taxisok, elegük van az Uber-sofőrökből

Perelnek a londoni taxisok, elegük van az Uber-sofőrökből 

Több mint tízezer londoni taxis nyújtott be keresetet az Uber ellen, azzal vádolva a céget, hogy szándékosan félrevezette a hatóságokat az engedélyek megszerzése érdekében.
A legaktívabb sofőr egy év alatt 747-szer használta az autómegosztót

A legaktívabb sofőr egy év alatt 747-szer használta az autómegosztót 

Már 23 millió megtett kilométer felett jár a most 5 éves wigo.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.