A KLM európai hálózatának fejlesztését alapjaiban határozza meg, hogy Hollandiában és a legtöbb uniós tagországban jelentősen enyhítették a beutazási szabályokat. A folyamatosan emelkedő igény miatt újabb és újabb járatok indulnak, ezek közül jó példa Lisszabon, ahova már naponta négy járat közlekedik. Az elmúlt évihez képest már most 10 százalékkal több kapacitást biztosít a légitársaság Európában, a kínálat megközelítette a járvány előtti mértéket. Ez összességében 16 millió ülőhelyet jelent a nyári időszakban.
Az elmúlt évben nagy sikere volt a belgrádi, dubrovniki és Palma de Mallorca-i járatoknak, amelyek nyárra ismét elérhetővé válnak. Az üzleti utasok számára a rövid csatlakozási idő rendkívül fontos, ezért a KLM a brit, német és lengyel úticélok és Hollandia között jelentősen sűrítette a járatok számát. A KLM Kijevbe, Moszkvába és Szentpétervárra továbbra sem közlekedik, a helyzetet a légitársaság folyamatosan elemzi.
Az interkontinentális hálózatban az elmúlt évihez képest 17 százalékkal nagyobb kapacitás áll rendelkezésre, az idei nyári időszakban naponta közlekedik a KLM Arubába, Bonaire-be és Curacaóba, utóbbi városba a csúcsidőszakbakban naponta két járat lesz. A téli menetrendben vált elérhetővé Port of Spain, amely népszerűsége miatt nyáron is foglalható marad, Trinidad fővárosába hetente háromszor lehet majd eljutni a KLM-mel.
Amióta az Egyesült Államok 2021 novemberében feltételekkel ismét megnyílt a turisták előtt, a KLM folyamatosan bővítette a kínálatát az amerikai célállomások felé. Idén nyáron már a 2019-es, tehát járvány előtti kínálat érhető el az USA városai felé. Március végétől újraindulnak a Salt Lake City-i járatok és felkerül a KLM térképére Texas állam fővárosa, Austin, így minden eddiginél több, összesen 12 amerikai nagyvárosba lehet eljutni a holland társaság járataival.
Bár Ázsiában is egyre több ország lazít a beutazási szabályokon, de még mindig nagyok a különbségek egyes régiók között. Ennek ellenére az igény folyamatosan emelkedik a Fülöp-szigetek, Thaiföld, Szingapúr, Bali, sőt, India iránt is. Emellett a távol-keleti régió továbbra is kiemelten fontos marad az áruszállító járatok számára, ez lehetővé teszi a járvány előtti ázsiai hálózat fenntartását, bár a kapacitás még elmarad a 2019-es szinthez képest.
Kína továbbra is jelentős korlátozásokat tart fenn a beutazással kapcsolatban, ezért a 2019-eshez hasonló kínálat visszaállítása még nem történhet meg.
A távol-keleti járatokat érinti az orosz légtérzár, a repülőgépeknek hosszabb útvonalon kell közlekednie, emiatt a menetidő a dél-koreai, japán és kínai járatok esetében akár 2 órával is több lehet a szokásosnál. Egyes kínai és japán járatok Szöulban technikai leszállást hajtanak végre, majd innen indulnak tovább célállomásuk felé.
Dél-Amerika többé-kevésbé ismét a járvány előtti kínálattal érhető el, Sao Paulóba, Panamavárosba és Limába minden nap indulnak KLM-gépek, Quitóba, Bogotába, Rio de Janeiróba, Santiagóba és Buenos Airesbe is legalább heti hat járat érhető el.
Az Afrikába vágyók jelenleg 10 célállomás közül választhatnak, de az elmúlt évihez képest sokkal több járat vált elérhetővé a kereslet növekedése okán. Tavaly debütált a kínálatban Zanzibár, amely ismét foglalható, ahogy újra elérhető Johannesburg, Fokváros, Accra, Lagos, Kigali, Entebbe, Nairobi, Kilimandjaro és Dar es Salaam is.