Kreatív megoldások üzleti utazóknak

Közös bemutatóra hívta üzleti partnereit a Carlson Wagonlit Travel, az Air France-KLM és a Hotel Mercure Budapest Korona.

Az üzleti utaztatásban élen járó utazási iroda igazgatója, Gordon Mária kiemelte: válság idején különösen fontos a költséghatékonyság az üzleti utazók és cégeik számára. Mindenesetre a CWT globális forgalma tavaly 7%-kal nőtt. A válsággal azok a cégek tudnak megküzdeni, amelyek átalakítják utaztatási politikájukat. Az üzleti utazók a CWT felmérése szerint az összes kiadás 50%-át repülőjegyekre, 39%-ot szállásra, 5%-ot autóbérlésre, 6%-ot vasúti közlekedésre költik. A közlekedési költségek terén az időben történő foglalással 25-50%-os, a kedvezményes tarifák igénybe vételével pedig 20–50%-os megtakarítás érhető el. Európán belül a 4-8 órás vonatozással elérhető úti célok esetében a vasúti jegy 20%-kal olcsóbb lehet, mint a repülés. Németh Adrienn, az Air France-KLM képviselője arra emlékeztetett, hogy a légitársasági páros az év elején szorosabbra fonta együttműködését a Sky Team-beli amerikai partnerével, a Deltával, és a tízmillió forintos éves utazási kerettel rendelkező cégek számára közös szerződést tudnak ajánlani, amely révén a publikált árakból akár 30%-os kedvezményt is el lehet érni. Ivancsics Nándor, a Mercure Korona igazgatóhelyettese azt emelte ki, hogy szerződött céges partnereik számára kedvezményeket, egyszerű, átlátható árakat kínálnak.

Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours

Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours 

Az utazásszervező új úti céllal bővítette debreceni indulású ajánlatait.
Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál 

A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.
Repülési élmény autista gyerekeknek

Repülési élmény autista gyerekeknek  

Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt 

2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.
Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével! 

Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.
Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság  

A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.
HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító 

Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.
Kutyafogadó a római reptéren

Kutyafogadó a római reptéren 

A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.
Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában 

Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.
Privát lakosztályok a felhők felett

Privát lakosztályok a felhők felett 

Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.