A Lufthansa Facebook oldala csupán egy a folyamatosan növekvő közösségi hálózatok kínálta lehetőségek közül, melynek köszönhetően az utazóközönség tagjai kapcsolatba léphetnek a légitársasággal, információt cserélhetnek egymással, illetve értesülhetnek a különleges ajánlatokról és akciókról egyaránt. A Facebook mellett a Lufthansa Twitteren és YouTube-on is rendszeresen frissülő tartalmakat kínál.
A Lufthansa MySkyStatusTM elnevezésű közösségi alkalmazása elnyerte “A legjobb social media marketing kampány” címet a SimpliFlying-Airline Business által megrendezett konferencián, ahol a légi ipar kiváló közösségi kommunikációt folytató szereplőit díjazták. A Lufthansa online kampánya rajongók ezreinek szavazatával került be a döntőbe, ahol a prominens zsűri a kampány egyedisége, és nemzetközi elérhetősége, valamint kategóriájában elért legjobb eredménye alapján ítélték oda a megtisztelő címet. A MySkyStatus 2009. szeptemberi elindulása óta mintegy 200 ország 400 000 felhasználója látogatott el az oldalra.