Idén 2008. november 10-13. között, mintegy 43 ezer négyzetméternyi területen találkoznak a turisztikai szakma döntéshozói, szervezetei, szolgáltatói, a turisztikai média, valamint a szakoktatás képviselői Londonban. Az utazási szakma négynapos rendezvényén több mint 200 országból több mint 5500 kiállító vesz részt.
A magyar nemzeti standon a Magyar Turizmus Zrt. mellett 27 magyar szolgáltató (szállodák, utazási irodák, programgazdák), szakmai szervezet és intézmény vonultatta fel kínálatát. Évről évre nagy sikert aratnak a stand attrakciói. Idén az immár hagyományos herendi porcelánfestés mellett mézeskalács díszítő mester is várja az érdeklődőket. A magyar kulturális és népi értékeket bemutató sarokban a forgó hirdetőoszlop közelében, a látogatók padon „pihenhetnek meg” a matyóviseletbe öltöztetett Jancsit és Juliskát ábrázoló bábuk mellett.
A Forma1, Dakar és MotoGP szimulátor pedig a legnagyobb sportesemények magyarországi futamaira invitálja a közönséget, „Magyarország a lóerők hazája 896 óta” szlogennel. A Magyarországot népszerűsítő kommunikációban az eddigi hagyományos turisztikai termékek mellett erőteljesen jelent meg a turisztikai szolgáltatókkal közös Budapest Winter Invitation kampány, a 2009-re meghirdetett Kulturális Turizmus Éve, valamint a „Pécs 2010 – Európa Kulturális Fővárosa” projekt promóciója is.