A Travelport felülete tartalmazni fogja az Air France, KLM és a HOP! járatok brand-elt viteldíjait, viteldíjcsaládjait és számos kiegészítő szolgáltatását. A Travelport ügyfelei továbbra is élvezhetik a járatfoglalásokat támogató eszközök előnyeit: az automatizált munkafolyamatokat, a változás menedzselését támogató eszközöket, a többszörösen integrált tartalmakat, a jegykiállítást és más létfontosságú szolgáltatásokat.
A Travelport az egyetlen GDS szolgáltató, amely megkapta az IATA legmagasabb fokozatú minősítését az NDC technológia bevezetésével.
A megállapodás keretében az Air France HOP! és a KLM kiemelt ügyfelei számára elérhetővé válik egy titkosított értékesítési csatorna, amelyen az Air France KLM által 2018. április 1-én bevezetett disztribúciós felár nélkül juthatnak hozzá bizonyos tartalmakhoz.
A megállapodással kapcsolatban Derek Sharp, a Travelport vezető alelnöke és Air Commerce ügyvezető igazgatója elmondta: „Nagyon várjuk a jövőbeni termékeny együttműködést, melynek keretében új technológiát vezetünk be a légitársasággal közösen.”
Emmanuelle Gailland, az Air France KLM disztribúciós alelnöke hozzátette: "A Travelport nagyszerű partner volt a Privát Csatorna kialakítása kapcsán, mintegy átmenetként az NDC felé. Az Air France KLM és a Travelport egyaránt azon fog dolgozni, hogy az NDC tartalom keretében új árak, termékek, szolgáltatások és változatos médiafelületek arzenálját vonultassa fel piacterén.