Mire jók a 20-30 éves business class ülések?

Például ötletet adnak a Singapore Airlines Premium Economy osztálya berendezéséhez. Ami ezúttal majd két évvel új generációs kabinjainak leleplezése után végre a hazai közönség számára is bemutatkozott egy keddi, a légitársaság és hazai értékesítési ügynöke, a Tensi Aviation szervezésében megrendezett sajtótájékoztató alkalmával.

Bár budapesti járatot jó darabig még ne várjunk - tette helyre a dolgokat mindjárt az elején az eseményt celebráló Peter Tomasch, a légitársaság térségünkért is felelős európai PR-igazgatója - azért 12 közvetlen európai úti célja közül kettő - München és Frankfurt - továbbra is kitüntetett helyet foglal el a légitársaság gépeire átszálló magyar utasok körében. Akik örülhetnek a légitársasági flottafejlesztés újabb állomásának, mivel az új osztály az egyebek mellett Európába/ból is közlekedő széles törzsű gépeken - A380, Boeing 777-300, és a jövőre szolgálatba álló Airbus A350 - kerül forgalomba. Így ezek a járatok többnyire négy osztállyal - első, business, premium economy, turista - közlekednek majd.

A Singapore Airlines premium economy osztálya 2015 augusztus 9-én, a városállam Malajziától való függetlenségének egykori kikiáltása napján indul éles bevetésre a társaság egyik legfontosabb - Szingapúr-Sydney - útvonalán. Frankfurt és München pedig az elsők lesznek az európai sorban. 2016 elejéig az összes, a német ZIM Flugsitz GmbH vállalat által gyártott ülés helyére kerül, melyekre mint arról Tomasch tájékoztatott, a középkorú vagy annál idősebb szabadidős utazókat valamint üzletembereket várnak.

Előbbiek az economy-t szolgáltatásait kevésnek tartják, de a business classért nem fizetnék a csak Szingapúrig szóló, forintban millió fölötti menettértit, míg utóbbiak azon cégek vezető beosztású munkatársai a légitársaság várakozásai szerint, amelyeknek vállalati szabályzatuk nem engedi a hagyományos üzleti osztályú viteldíjat, de mégis többlet kényelmet biztosítanának a főnöknek.

Az ülések kényelmi színvonala voltaképpen a 20-30 évvel ezelőtti business osztályú alkalmatosságokénak felel meg Tomasch elmondása szerint. Az ülésekhez azonban - mint azt már az utóbbi időben más légitársaságoknál is megjelent prémium turista osztályok esetében megszokhattuk - emelt szintű szolgáltatások is járnak. Elsőbbségi check-in, 35 kilós feladott poggyász, a foglaláskor egyénileg összeállított menü, kitűnő pezsgők és borok az egész út során, valamint nagyon modern és sok tartalommal feltöltött szórakoztatóipari, híradástechnikai termékek.

Mindezért cserébe illetékek nélkül induló árként úgy félmilliót fizet majd az utas budapesti indulással Szingapúrig és vissza, ami még mindig harmada az ugyanezen a viszonylaton fizetendő business tarifának.


Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál 

A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.
Repülési élmény autista gyerekeknek

Repülési élmény autista gyerekeknek  

Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt 

2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.
Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével! 

Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.
Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság  

A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.
HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító 

Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.
Kutyafogadó a római reptéren

Kutyafogadó a római reptéren 

A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.
Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában 

Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.
Privát lakosztályok a felhők felett

Privát lakosztályok a felhők felett 

Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.
Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül

Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül 

Amelia, a Wizz Air chatbotja nem véletlenül kapta nevét: a legendás pilótanőről, Amelia Earhartról nevezték el.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.