Bár budapesti járatot jó darabig még ne várjunk - tette helyre a dolgokat mindjárt az elején az eseményt celebráló Peter Tomasch, a légitársaság térségünkért is felelős európai PR-igazgatója - azért 12 közvetlen európai úti célja közül kettő - München és Frankfurt - továbbra is kitüntetett helyet foglal el a légitársaság gépeire átszálló magyar utasok körében. Akik örülhetnek a légitársasági flottafejlesztés újabb állomásának, mivel az új osztály az egyebek mellett Európába/ból is közlekedő széles törzsű gépeken - A380, Boeing 777-300, és a jövőre szolgálatba álló Airbus A350 - kerül forgalomba. Így ezek a járatok többnyire négy osztállyal - első, business, premium economy, turista - közlekednek majd.
Előbbiek az economy-t szolgáltatásait kevésnek tartják, de a business classért nem fizetnék a csak Szingapúrig szóló, forintban millió fölötti menettértit, míg utóbbiak azon cégek vezető beosztású munkatársai a légitársaság várakozásai szerint, amelyeknek vállalati szabályzatuk nem engedi a hagyományos üzleti osztályú viteldíjat, de mégis többlet kényelmet biztosítanának a főnöknek.
Az ülések kényelmi színvonala voltaképpen a 20-30 évvel ezelőtti business osztályú alkalmatosságokénak felel meg Tomasch elmondása szerint. Az ülésekhez azonban - mint azt már az utóbbi időben más légitársaságoknál is megjelent prémium turista osztályok esetében megszokhattuk - emelt szintű szolgáltatások is járnak. Elsőbbségi check-in, 35 kilós feladott poggyász, a foglaláskor egyénileg összeállított menü, kitűnő pezsgők és borok az egész út során, valamint nagyon modern és sok tartalommal feltöltött szórakoztatóipari, híradástechnikai termékek.
Mindezért cserébe illetékek nélkül induló árként úgy félmilliót fizet majd az utas budapesti indulással Szingapúrig és vissza, ami még mindig harmada az ugyanezen a viszonylaton fizetendő business tarifának.