A standon kiállító MUISZ-irodák (AB Agro Utazási Iroda, Cartour Utazási Iroda, City Cightseeing Budapest, Gál-Busz, Haris Travel Club, Istria 94 Tours, MÁV Nosztalgia, Proko Travel, TdM Utazási Iroda) kedvező részvételi feltételek mellett mutatták be kínálatukat, melyet egy 65”-os, nagy méretű interaktív LCD-kijelzővel tett látványossá a Szövetség rendkívüli tagja, a Stiefel Eurocart Kft. Az interaktív képernyőn a közös standon kiállító utazási irodák kisfilmjeit tekinthették meg a látogatók.
A MUISZ az Utazás kiállítást követően kezdi meg kampányát, mely arra hívja fel az utazók figyelmét, hogy a kiválasztott utazás lefoglalása előtt a legfontosabb teendő meggyőződni arról, hogy legálisan működő utazási irodával szerződik-e az utas. Mivel a tapasztalatok azt mutatják, hogy alapvetően a hölgyek döntenek arról, hogy hová utazzon a család, ezért a néhány hetes kampány a nők által kedvelt online médiafelületekre helyezi a hangsúlyt.
A kiállítók még korainak tartják összefoglalni az idei kiállításon szerzett tapasztalataikat, de mindenképpen fontosnak tartják, hogy bevonják őket a 2018-as Utazás kiállítás előkészítésébe, aminek a koordinálására a MUISZ-t már fel is kérte a Hungexpo.
A Magyar Utazási Irodák Szövetségének kezdeményezésére kialakított 4 napos szakmai belépőnek mindenképpen sikeres visszhangja volt, így a szakma bizakodó várakozással tekint a kiállítás megújítása elé.
A kiállításon több iroda érdeklődött a Szövetséghez történő csatlakozás részleteiről, és voltak olyan érdeklődők is, akik csalódottan vették tudomásul, hogy az április 6-9-ig Horvátországban megrendezésre kerülő, nagyon gazdag programot kínáló közgyűléshez a nem MUISZ-tagok nem csatlakozhatnak.
A Magyar Utazási Irodák Szövetsége örvendetesnek tartja, hogy a Horvát Idegenforgalmi Közösség, a Német Turisztikai Központ, a Szlovák Turisztikai Képviselet és a Máltai Idegenforgalmi Hivatal után a Tunéziai Nemzeti Idegenforgalmi Hivatal az Utazás 2017 kiállításon bejelentette, hogy a MUISZ rendkívüli tagja kíván lenni. Az országok magyarországi turisztikai képviseletei egyre gyakrabban vesznek részt a Szövetség rendezvényein és szívesen tájékozódnak közös rendezvények, vacsorák alkalmával a turisztikai szakmát aktuálisan érintő kérdésekről, a hazai piaci helyzet változásairól, mely egyben kiváló networking lehetőség is.
Forrás: Turizmus Online