A tekintélyes marketing díjat hagyományosan a légitársaságok szavazatai alapján ítéli oda egy szakmai zsűri, a Budapest Airport először 2011-ben, majd tavaly hozta el az elsőséget a saját kategóriájában. Idén a díjat odaítélő bizottság választása alapján a magyar főváros repülőterének pályázatát ítélték a legjobbnak. A benyújtott dokumentum azokat az innovatív és népszerű marketing módszereket mutatja be, amivel a Budapest Airport hozzájárul egy-egy partner légitársaság új útvonalának beindításához vagy a meglévő járatok népszerűsítéséhez.
„Mondanom sem kell, hogy magunkon kívül voltunk az egész csapattal az örömtől, amikor kiderült, hogy a légitársaságok minket jelöltek győztesnek.” – mondta Kam Jandu, a Budapest Airport kereskedelmi igazgatója. Azt is hozzátette: „Nagyon kemény küzdelemben lettünk kategória-győztesek, de az európai elsőség megszerzése minden képzeletet felülmúló elismerés a számunkra. Mindez azt bizonyítja, hogy fantasztikusan jó csapattal dolgozunk és hogy a partner légitársaságokkal kialakított jó viszony az alapja minden sikernek. Hét év után sikerült ismét visszanyernünk a díjat, elértük, hogy végre mindenki a Budapest Airportról beszél a szakmában.”
A verseny döntősei között olyan európai repülőtereket utasított maga mögé a Budapest Airport, mint amilyen Szentpétervár Pulkovó repülőtere, Brüsszel-Zaventem vagy Athén légikikötője. Az európai győzelem egyben azt is jelenti, hogy Budapest automatikusan továbbjutott a világelsőségért folyó küzdelemben, aminek a díjátadója szeptemberben lesz a Routes világkonferencián az ausztráliai Adelaide-ben.
Forrás: Turizmus Online