Az október 28-án zajlott tanulmányút célja, hogy az idei évben az utazási értékesítési csatornákon keresztül még hatékonyabban valósuljon meg a BWI kampány promóciója. Amint az ismeretes, a tavalyi évben második alkalommal megvalósított BWI – amelyhez egyedülálló módon 88 szolgáltató csatlakozott – Budapestnek 50 ezer plusz vendégéjszakát hozott. A BWI szervezőbizottsága a megújuló kampány eredményeként 60 ezer vendégéjszakát kíván elérni.
A Magyar Turizmus Zrt. és a Malév Zrt. által szervezett tanulmányút keretében 58 külföldi vezető utazási irodai szakember látogatott Magyarországra október 28-án. A csoport elsőként különböző feladatokat oldott meg három helyszínen (Vörösmarty tér, Erzsébet tér és Széchenyi Fürdő) city rally keretében majd a konyhaművészetben való jártasságukat is bebizonyíthatták a Fakanál Grand Prix főzőversenyen. A verseny végén a résztvevők egy receptfüzetet kaptak ajándékba, továbbá a nyertes csapatok hungaricum jellegű ajándékokat vihettek haza emlékül. A program részeként délután Gödöllőre indultak nosztalgiavonattal, ahol kosztümös tárlatvezetés keretében tekintették meg a Királyi Kastélyt. A szakemberek programja este fogadással zárult a Gellért Fürdőben, amelyhez a Malév Zrt. további kiemelt partnerei és értékesítői is csatlakoztak. A több mint 160 fős társaságot Leonov Péter, a Malév Zrt. vezérigazgatója, valamint Dr. Niklai Ákos, a Magyar Turizmus Zrt. elnöke köszöntötte. A vacsorán részt vett továbbá Dr. Róna Iván, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója is. Az est programját a Duna Művészegyüttes néptánc műsora, valamint szinkronúszás bemutató is színesítette.