Az Uber esetében már megismert, okostelefonnal könnyen kezelhető alkalmazással, de hivatalos, liszensszel rendelkező budapesti taxitársaságként üzemelő Taxify nem titkolt célja, hogy az innovatív, jövőbe mutató, gyors és hatékony applikációjával gyorsan meghódítsa az erre fogékony és az UBER magyarországi kivonulásával “hoppon maradt” közönséget - olvasható a társaság által küldött közleményben. A Taxifyról egyébként ebben a cikkben már beszámolt társlapunk, a Kreatív, ahol az Uber lehetséges utódjait vették sorra.
Hozzáteszik: "az elmúlt időben többször is felszínre tört, hogy a budapesti taxiszolgáltatás minősége nem felel meg a 21. századi elvárásoknak. A magát kevésbé taxivállalatnak, sokkal inkább infotech start-up cégnek valló Taxify úgy véli, hogy a taxizás élménye újradefiniállható, és ezt a pénteki indulásra felkészített sofőrök segítségével már érzékeltetni is fogja. A változásra láthatóan nagy az igény, hiszen a Taxify alkalmazást, az első bejelentést követően, már több ezren töltötték le".
A két hónapon belül jelentősebb flottában gondolkodó,majd azt folyamatosan a kereslet alapján bővíteni tervező Taxify különösen nagy hangsúlyt fektet a sofőrök képzésére a megjelenéstől a viselkedésen keresztül egészen az egységes, barátságos kommunikációig.
Mi az a Taxify? |
|
Forrás: Kreatív Online