Az amszterdami Schiphol repülőtér kedvence szintén tagja a KLM elveszett és megtalált tárgyak csapatának és hamar belopja magát a kicsi és nagy utasok szívébe egyaránt. A KLM munkatársai minden héten 40 ezer kérdést kapnak a közösségi média felületeken. Az egyik leggyakoribb téma az elveszett tárgyak visszajuttatása. Ez inspirálta a légitársaságot, hogy létrehozza az „elveszett és megtalált tárgyak csapatát”, amely minden rendelkezésre álló nyilvános információt, adatot felhasznál, hogy a lehető legrövidebb időn belül visszajuttassa az utasokhoz értékeiket.
A brigád nem kis feltűnést kelt, amikor még azelőtt visszajuttatja a személyes holmikat az utasoknak, hogy egyáltalán feltűnt volna annak hiánya. Pedig a jogos tulajdonos felkutatása komoly kihívást jelent. Nos, ebben segít Sherlock.
Nézze csak:
{youtube|id=NK-T_t166TY}
Forrás: TurizmusOnline