"Elmondhatjuk, hogy 2009 végére nevet szereztünk, ismertek lettünk a turizmus területén. 2009-ben számtalan megkeresésünk volt az egyéni turistáktól kezdve a külföldi újságírókon keresztül cégekig, utazási irodákig. Számokban: 122 különböző túrán összesen 1200 érdeklődőt kalauzoltunk végig a város különböző helyein" - értékelte cége második évének eredményeit Hajdú László ügyvezető igazgató.
Az eredetileg nyolc tematikus kulturális alternatív városnéző túrával indult projekt ez év májusában egészült ki a „Deluxe” túrával, amelynek keretében az érdeklődők bepillantást nyernek a belvárosi divattervező -, kalapszalonok, parfümériák, designműhelyek, ékszerboltok világába. Különösen sikeres évet zár a „Budapest Code”, amely igazi urbánus kihívás: kulturális túra, verseny és csapatépítő tréning egyben. Ennek keretében megmutatták Budapest rejtett szépségeit és adtak fel szokatlan, mulatságos feladatokat számos cég vezetőinek, munkatársainak.
Alapító tagként december közepén immár harmadik alkalommal vettek részt a „Stylewalker Night” rendezvényen, amelynek keretében a belvárosi divatipar mutatta meg magát.. A tavalyi sikeres együttműködés után 2009-ben is részt vettek a „Kulturális Örökségnapok”-on. A „Szecesszió, eklektika, kultúra” és a „Villák, paloták” túrára több mint 400 ember volt kíváncsi.