Az easyJet és a Lowcosttravelgroup egy 3 évre szóló stratégia megállapodást kötött. Az együttműködés keretén belül lehetővé válik a két cég termékeinek kombinálása, az utasoknak lehetőségük lesz kombinálni az easyJet alacsony árait, valamint a Lowcost szintén kedvező árú szállás ajánlatait.
A légitársaság kiterjedt európai hálózata, és a Lowcost technológiája, szállásai és transzfer programjai révén széles üdülési választékból válogathatnak majd az utazók a légitársaság honlapján keresztül.
Az easyJet Holidays a kooperációnak és az easyJet hálózatának köszönhetően több mint 50 millió ügyfelet fog elérni, egy sor online és offline marketing csatorna felhasználásával.
A kezdeményezés 2011 elején indul az Egyesült Királyságban. A megállapodás értelmében a a szállás és transzfer mellet, a Lowcost szakszerű marketing, call center és ügyfélszolgálati szakértelemmel is segíti majd közös munkát. A két cég szándéka, hogy kívánja vezetővé váljon a rohamosan növekvő online üdülési piacon - tájékoztatott az easyJet szerkesztőségünknek elküldött közleményében.
A büszke vezérigazgatók
Az easyJet vezérigazgatója Carolyn McCall hozzátette: „Az easyJet hatalmas lehetőségeket és további növekedési potenciált lát az együttműködésben. A siker záloga az easyJet kiterjedt és kényelmes hálózata valamint a Lowcosttravelgroup kiváló minőségű, versenyképes transzfer- és szállásajánlatai. Termékskálájuk tökéletesen illeszkedi az easyJet diszkont áraihoz és kényelmes menetrendjéhez.”
Paul Evans, a Lowcosttravelgroup vezérigazgatója elmondta: "Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy együttműködhetünk az easyJet-tel, és hogy egy új és izgalmas üdülési márkát tudunk közösen létrehozni. Hiszünk abban, hogy közösen a piac jelentős szereplőjévé tudunk válni.”