A legnagyobb piaci szektorok egy része 2008-ban is átlag fölötti mértékben növelte reklámköltését (élelmiszer; pénzintézet, biztosítótársaság; gyógyászat, gyógyhatású készítmény), mások csak pár százalékkal növelték ilyen jellegű ráfordításaikat (távközlés, szépségápolás, kereskedelem), míg a közlekedési eszközök gyártói éppen csak szinten tartották, az ital és a háztartási cikk szektor pedig kifejezetten visszafogta költését. A 15 legnagyobb reklámköltő között a 13. helyen álló utazás-turizmus szektor (listaáras) reklámköltése 2008 végén 18 százalékkal volt több, mint amennyit 2007-ben szántak hirdetésekre, és még 2008. negyedik negyedévében is 25 százalékkal többet adtak aki az előző évinél; ekkora növekedést egyetlen másik szegmens sem ért el. A legnagyobb 15 hirdető közé viszont nem került be utazási iroda.
A legtöbbet hirdető piaci szektorok reklámköltését megtalálhatja itt!