Míg 2003-ban megközelítette az 54 milliárd forintot a repülőtéri illetékek nélkül számított IATA repülőjegy-forgalom Magyarországon, addig 2004-ben már csak 50 milliárdos, 2005-ben, a mélyponton pedig 48,7 milliárdos volt a forgalom. Ehhez képest a 2006-os 51 milliárd forintos értékesítés biztatónak tűnik. Sárdi Géza BSP system manager szerint a növekedésben közre játszhatott az is, hogy az utasok egy része visszapártol a fapadosoktól a hagyományos légitársaságokhoz. Az IATA rendszerében jelenleg 60 légitársaság szerepel Magyarországon, míg egy évvel ezelőtt csupán 55 ilyen volt. Az IATA-lokációk száma az utóbbi egy év során 269-ről 276-ra nőtt. Egy jegy átlagos értéke (adók és illetékek nélkül) 89 115 forint volt. Megdöbbentő, hogy az idehaza kiállított jegyek után beszedett adók összege meghaladja a 13 milliárd forintot, vagyis a jegyekért kifizetett összeg 25 százalékát. A lokációk számát tekintve a különböző GDS-ek sorrendje a következőképp alakult 2006-ban: Amadeus 40,1%, Galileo 32,2%, Worldspan 24,8%, Sabre, 3%. Sárdi Géza kiemelte továbbá, hogy idén januártól hazánkban is havonta kétszer kell fizetniük az IATA-tag utazási irodáknak az eladott jegyek után, Európa legtöbb országában eddig is ez volt a megszokott gyakorlat. Általánosságban javult a fizetési fegyelem, és tavaly nem került csődbe egyik ügynök sem. A jövőről szólva felhívta a figyelmet, hogy 2008 januárjától az összes IATA-tag légitársaságnál megszűnik a papírjegy, továbbá egyre több légitársaság vezeti be a kétdimenziós kóddal ellátott (barcoded) beszállókártyát.
Tavaly újra nőtt itthon a repülőjegyforgalom
Két évig tartó mélyrepülés után, 2006-ban újra nőtt a magyarországi IATA repülőjegy-értékesítés.

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál
A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.

Repülési élmény autista gyerekeknek
Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt
2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!
Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság
A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító
Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.

Kutyafogadó a római reptéren
A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában
Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.

Privát lakosztályok a felhők felett
Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.

Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül
Amelia, a Wizz Air chatbotja nem véletlenül kapta nevét: a legendás pilótanőről, Amelia Earhartról nevezték el.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.