Az Air France-KLM csoport idén télen ASK – ülőhelykapacitásban mérve a 2009-es téli időszakhoz képest mérsékelt, +3,3 % növekedést mutat. A növekedés elsősorban a csoport távolsági járatainak köszönhető ( +4,1%), míg a középhosszú járatokon a forgalom megmarad a korábbi szinten (+0,5%). Az Air France ülőhelykapacitása +1,7% növekedést mutat az idén télen, ebből +2,5% esik a nagy távolsági járatokra, míg a középhosszú járatok esetében az arány -1,0%.
Közel...
Párizsi indulással, három járat gyakoriságát növeli a légitársaság : Oslo (napi 3), Oviedo (napi 3) és Verona (napi 4). Napi két járat indul a bolgár fővárosba, ebből egyet a Bulgaria légitársaság üzemeltet. Bővültek a Flybe-val kötött megállapodásnak köszönhetően az Egyesült Királyság és Franciaország közötti összeköttetések.
A vidéki városok tekintetében, két új járat indul Toulouse-ból : Düsseldorfba (Régional által üzemeltetett napi 1 járat) és Hamburgba (Brit Air által üzemeltetett napi 1 járat), míg a lyoni indulású Koppenhágába, Münchenbe és Madridba tartó járatokat felfüggesztették. A London Cityből induló CityJet hálózatát átszervezték: eggyel növelték a járatok számát Orly felé (napi 6). Csökkentettték viszont Dublin (napi 4), Edinburgh (napi 3), Amszterdam (napi 8) és Dundee felé (napi 2), ugyanakkor a Jersey-be induló járatokat felfüggesztették. A Párizs-Hollandia viszonylatban, a Párizs-Charles de Gaulle és Amszterdam-Schiphol vonalakon megmarad a napi 12 járat (6 Air France és 6 KLM), míg a Lyon-Amszterdam vonalon a járatok száma napi négyről háromra csökken.
A belföldi járatok tekintetében a legfontosabb újdonság a Nantes-Orly ismételt megnyitása napi 4 járattal. A cél, hogy Orly repteréről csatlakozást lehessen biztosítani a Cayenne, Fort-de France, Pointe-à-Pitre és Réunion felé tartó Air France járatokhoz. A járatokon ugyanazok a gépek járnak, mint a Nantes-London City és az Orly-London City vonalakon.
S távol
A cég növeli kínálatát Boston és Mexikó viszonylatában, valamint visszaáll a napi két járat Rio de Janeiro és Sao Paulo viszonylatában.
A kínálat jelentősen bővül az idén télen Ázsiát illetően (+5,4% üléshelykapacitás). India esetében pedig a bangalore-i járatok ismét napi rendszerességgel indulnak. A Párizs-Bangkok vonalon az A340 járat naponta közlekedik és csak ezen a desztináción jár, ugyanis a Vietnámot is kiszolgáló járatokat törölték. Ho Chi Min és Hanoi ezentúl közvetlen járatokkal érhető el. A két városba hetente ötször indulnak járatok a SkyTeam új tagjával, a Vietnam Airlines-szak kötött együttműködés keretében. Az Air France a Ho Chi Minh-t ellátó 5 járat közül hármat üzemeltet. Tokió esetében megmaradnak a Tokio Narita járatok, ezenkívül az Air France, a japán JAL légitársasággal együttmködve napi egy járatot indít Haneda repülőtérre, amely közelebb van a városközponthoz.
Afrikában egy újabb desztinációval bővült az Air France kínálata. Egyenlítői Guineában, Bata városába hetente kétszer indul A319 gép Malabon keresztül üzleti szolgáltatásokkal (ha az infrastruktúra lehetővé teszi), Malaboba pedig mindennap indul egy gép. Az Air France növeli a Kongói Köztársaságban Pointe Noire és Libreville felé induló járatok gyakoriságát (heti 5 járat, ha a gaboni hatóságok kiadják az engedélyt). Végül Dzsibuti esetében a heti egy járat helyett heti 3 járatot kínál a légitársaság Jeddah érintésével.
A közel-keleti térségben, az Air France bővíti kínálatát Szaúd-Arábia viszonylatában. Riyadh és Jeddah esetében napi két járat indul a Saudi Arabian Airlines légitársasággal kötött kódmegosztási egyezménynek köszönhetően. Az érintett városokba hetente háromszor indul az Air France A330 járata, míg a többi négy napon a járatokat a Saudi Arabian Airlines A320 gépe biztosítja.
Az indiai-óceáni térségben, az Air France növeli a Réunion szigete felé tartó járatok gyakoriságát (heti 9 járat a szezon teljes időtartama alatt).