A hagyományos légitársaságok számolnak azzal, hogy utasaik többségének pontosan kell megérkeznie úti céljára. A néha előforduló rendellenességek esetére az IATA-légitársaságok döntő többsége elfogadja egymás jegyeit. Remélem, a repülőjegy-értékesítők is tisztában vannak ezzel. A fapados légitársaságok a jó előre lefoglalt helyeket fantasztikus áron adják, számolva arra, hogy ezeket az utasok egy része nem is veszi igénybe. Az ügyfelek egy része akkor sem keres alternatívát, amikor az utazás dátuma közel van. Pedig ilyenkor sok hagyományos légitársaság árszintje a fapadoséknál alacsonyabb, és ha bekalkuláljuk a gyakorta távolabb eső repterekről az utazási időt, és annak költségét, a fapad már túl kemény lehet. Az utazási irodák szakemberein múlik, hogy megtudják, mi az utas igazi motivációja. Néha kell tudni nemet mondani, és empátiával rávezetni az ügyfeleket, mit is akarnak ők valójában. Tényleg csak az ár a fontos?