Az új program részeként született meg a www.lhgroupairlines.com/ndc weboldal, ahol az összes értékesítési partner és a vállalati ügyfelek információt kaphatnak a Lufthansa Csoport légitársaságainak az NDC platformon elérhető akciós ajánlatairól, illetve egyéb technológiai és stratégiai együttműködési lehetőségekről. Az új online platform szabadon hozzáférhető német és angol nyelven, globális bevezetése év végére várható.
Az ingyenes web alapú SPRK iránt érdeklődő értékesítési partnerek az adataikat megadva már regisztrálhatnak az oldalra és hozzáférést szerezhetnek a foglalási platformhoz. „A most indított NDC partnerprogram és weboldala fontos eszköz. Egyre több partnerünk használja és részesíti előnyben az NDC Smart Offer-t” – mondja Dr. Stefan Kreuzpaintner, a Lufthansa Csoport régióért felelős értékesítési alelnöke.
Az NDC (New Distribution Capability) a turisztikai szakma által támogatott program (NDC Program), amelyet a IATA indított el az új XML-alapú adatátvitel sztenderd (NDC Standard) fejlesztése és piaci bevezetése érdekében. Ez a megoldás elősegíti a kommunikációt a légitársaságok és az utazási irodák között.