A két fejlesztő véleménye szerint ugyanis a dynamic packaging sokkal többet tud annál, minthogy repülőjegyet és szállást egy csomagban foglal az utas. Jelen pillanatban a motor repülőjegyet, szállást s biztosítást képes foglalni, de az előkészítés megtörtént egyéb utazáshoz hasznos termékek foglalására is (például transzfer, bérautó, belépők).
Sok esetben egy személy végzi több személy foglalásait, így nagyon nehéz dolga van, mert egyszerre kell figyelembe vennie több ember egyedi kéréseit. Itt találkozik a végfelhasználó és a fejlesztők gondolata. A teljesen új foglalási motor lényege, hogy – akárcsak a boltban a bevásárlókosárba – magunk válogathatjuk össze a szükséges termékeket, vagyis repülőjegyből, szállásból és biztosításból olyat és annyit teszünk a kosárba, amilyenre és amennyire az adott pillanatban szükségünk van.
Tételezzük fel, hogy hat fő utazna együtt Londonba. Hat repülőjegyre van szükségük, de szállást csak négy főre kérnek, mert 2 utas más módon meg tudja oldani. Hárman közülük pedig már rendelkeznek utasbiztosítással. Ez összesen három darab keresést igényel a személyre szabott feltételekkel, majd a legmegfelelőbb termékek kosárba helyezése után a foglalási-fizetési folyamatot csak egyszer kell megtenni három helyett. Továbbá kikapcsolódás jellegű repülős utazásoknál, ahol az indulási és érkezési időpont változtatható, a repülőjegy ára jelenti a kiindulópontot, így van további jó hírünk. A motor képes a beírt indulási/érkezési időpontokhoz képest akár +/- 3 napra keresni, így garantáltan megtalálja a legjobb repülőjegy árat, melyhez ezek után gyerekjáték a többi szolgáltatást hozzárendelni jelentős költségeket takarítva meg, miközben az élmény változatlan. A gyakorlat visszaigazolta, hogy a foglalási motor nagyságrendekkel jobb árakat képes találni így az ügyfelek legnagyobb megelégedésére.
A fejlesztők a jövőben szeretnék a motort minél szélesebb körben kiterjeszteni, hogy ezekkel az előnyökkel minél több honfitársunk találkozhasson, és élvezhesse az online foglalási piac kényelmét. (x)