Az idén 23 éves Kartago Tours 2018-as árbevétele meghaladta a 6 Mrd forintos forgalmat – ez több mint 35,000 utast jelent az elmúlt évre vetítve. A Törökországba érkező utasok száma is folyamatosan növekszik, így 2020-ban 120 hotelnél is több szerepel az utazási iroda kínálatában. A foglalást az utasok igényeire szabva, tematikus rendszerezéssel, call centerrel, online foglalási rendszerrel, valamint az óránként frissülő XML adatbázissal könnyítik meg értékesítő munkatársaknak.
Magyarországon a Kartago Tours több mint 1100 viszonteladói partnerponttal rendelkezik, az értékesítések 65% százaléka is a partnerirodákon keresztül bonyolódik. Ezért az eladások számának növekedését a jutalékrendszerrel is kívánják ösztönözni. A Kartago Tours utazásokat értékesítő partnerek a teljes csomagár után járó összegen felül, forgalmi sáv vállalásával és növekedési bónusszal kiegészítve kapnak jutalékot az értékesítések után.
Mindezeken túl, a Kartago Tours hitelmentességével, vagyoni biztosítékkal és felelőségbiztosítással igyekszik biztosítani pozícióját az utazásokat szervező és lebonyolító turisztikai piacon és az utazni vágyó közönség szemében.
A study túra idején, szeptember 27. és október 4. között Kemertől Alanyáig húzódó területen, 3 városban, 4 szálláshelyen, több mint 30 szálloda felkeresése és bejárása képezte a program gerincét. A meglátogatott szállodák az all inclusive-tól a luxus ultra all inclusive kategóriáig valamennyi igényt kielégítenek – több ezek közül újonnan kerül be a Kartago Tours kínálatába. A homokos vagy apró kavicsos parttal rendelkező szállodák sokszor a város nyüzsgésétől távolabb, önálló és egyben zárt egységet alkotnak, valóságos luxusparadicsomot teremtve az épített buja zöld növényzettel. Ezekben az önálló világokban minden megtalálható, ami a vendégek szórakoztatását szolgálja: fitness termek, mozik, snack- és éjszakai bárok, a’ la carte éttermek, disco, wellness központ és az elmaradhatatlan helyi sajátosság, a hamam. A térségben a Kartago Tours kirendelt idegenvezetőkkel dolgozik, akik bármikor elérhetők az utasok részére; s előre leköthető szabadidős tevékenyégeket is kínál az iroda (hajókirándulás, dzsiptúrák, idegenvezetés), hogy az idelátogatók élményét még teljesebbé tegyék.
A study touron résztvevők a munkán túl természetesen élményeket is kaptak a szervezőktől: Side és Antalya városok megtekintése, a bazározás esszenciájának megismerésére, Alanya városában vezetett városnézés, libegős várlátogatással és kalóz tematikájú hajókirándulással. Zárásként a Belek városában található Land of Legends vidámparkot látogatta meg a párás és tengertől sós meleg levegőben megfáradt csapat.
Az idelátogatóknak Antalya térsége elsősorban pihenési lehetőségek sorát, kényelmet, de mindenekelőtt, a tenger látványát, a mediterrán klímát és életérzést nyújtja: felhőtlen kikapcsolódási lehetőséget, feltöltődést, lehetőséget az inspirálódásra, és az arra vágyóknak kultúrát minden mennyiségben.
Az út csúcspontja a Rixos Premium Belek Luxushotelbe szervezett gálavacsora volt, ahol a csapat megtapasztalhatta az üdülőfalu nyújtotta luxust. Páratlan 5 fogásos vacsorával várta a szálloda a Kartago Tours partnereit. A szervezők ebben az ünnepélyes hangulatban köszönték meg a résztvevők munkáját és kívántak sikeres előfoglalási szezont a viszonteladóknak.
Forrás: Turizmus Online