Számos korábbi piackutatást követően 2013-ban a Skyscanner vizsgálata is megerősítette, hogy az utazási döntések 75%-át a nők hozzák. A 363 ezer példányban kiadott Freundin a modern német nő kötelező olvasmánya: a mintegy 1,8 millió olvasót számláló színes újság fő célcsoportját a trendi, nyitott hölgyek alkotják. A lap július 15-i számában megjelent két oldalas Budapest-cikket 2,29 millióan olvasták. A Budapestről szóló cikk szerzőjét, Nina Zellert az MT Zrt. német külképviselője kalauzolta fővárosunkban, hogy személyesen is megtapasztalja, milyen élményeket nyújt Budapest egy hosszú hétvégén.
Budapestet ajánlja augusztusi számában a havonta megjelenő Madame is, a magát elsősorban divat- és luxusmagazinként meghatározó lap. Az újság 104 ezer példányban jelenik meg és közel félmillió olvasót ér el. A 3 oldalas cikk szerzője a budapesti születésü Ephraim Kishonra hivatkozik, akinek habitusa és művei is remekül példázzák Budapest hangulatát: a melankóliával átszőtt finom humort, a tradiciók továbbélése mellett az újszerű kezdeményezéseket, a történelmi hangulatot árasztó Budát, egyúttal a sokarcú Pest lüktetését, a múlt század elejét felidéző kávéházakat, illetve a modern éttermek izgalmas dizájnját. A City Guide rovat, amely havonta mutat be izgalmas városokat, elsősorban e szempontok alapján választotta ki az ajánlott éttermeket, szállodákat és egyéb tippeket.