Átlagon felüli értékelést kapott a turisztikai portál

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) online portálja, a www.germany.travel 21 nemzeti turisztikai hivatal (National Tourist Boards – NTO) online megjelenésének nemzetközi összehasonlításában átlagon felüli értékelést kapott a Digital Tourism Think Tank/se1 media a DZT megbízásából készített benchmark felmérésének eredménye alapján. Az összehasonlításhoz különösen fontos küldőpiacok és különböző kultúrkörök turisztikai hivatalainak weboldalait, illetve a szakma által különösen innovatívnak ítélt portálokat választottak ki. A szakemberek öt kategóriában értékeltek, ezek az Inspiráció & Dizájn, Közösségi média integráció, Tartalom, Keresőfunkciók, illetve Mobil & Táblagépek. 

A DZT internetes megjelenése jó értékelést kapott a Közösségi média integráció területén: ma a közösségi oldalakon való megosztás, illetve a felhasználók által generált tartalom az a két faktor, amelyek a használók szemszögéből meghatározzák az online marketing hosszú távú sikerét. Ezen a területen a DZT például kiemelkedőt alkotott ifjúsági kampányával. A jól hozzáférhető, elegendő mélységű tartalmak, az akadálymentesség, az interaktív térképek, a soknyelvűség és az aktuális rendezvények garantálják, hogy a DZT weboldala a Tartalom kategóriában is jó pozíciót érhetett el.

A német portál szintén jó eredménnyel zárt a keresőfunkcióknál, amelyek nemcsak szintax-logikával, hanem szinonimákkal és fonetikával is dolgoznak. A Mobil & Táblagépek kategóriában a DZT jelenleg új funkciók fejlesztésén dolgozik, így ebben a kategóriában nem kapott értékelést.

Az oldal tartalmi része is jó eredményt ért el. Inspiráció & Dizájn témakörben a weboldal az érzelmekre ható képi világgal és az olyan hasznos funkciókkal, mint például az e-brosúrák vagy az utazásszervező szerzett jó pontokat.

„A felmérés eredménye alátámasztja stratégiánkat, miszerint a lehető legkorábban be kell lépni az online világba, konzekvensen össze kell kötni egymással a digitális kommunikációs lehetőségeket, és minden szegmenst folyamatosan fejleszteni kell tovább. A www.germany.travel oldal ma már sokkal több, mint a nemzetközi turisták egy közkedvelt információforrása. A portál összeköti egymással a végfelhasználókra szabott információkat és az utazásszervezéshez szükséges praktikus alkalmazásokat. A közösségi hálón zajló interaktív kommunikáció kapujaként a DZT online megjelenése erős sokszorosító hatással bír: a DZT összes nemzetközi közösségi médiacsatornáinak potenciális hatásköre eléri az 1,4 milliárd felhasználót” – magyarázza Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke.

Intenzíven növekszik a felhasználók száma

A DZT 2013-ban 6,5 millió látogatót regisztrált oldalain – ez 22 százalékos növekedésnek felel meg az előző évhez képest. A kattintások számánál különösen nagy növekedés volt tapasztalható a városi utazások (plusz 31 százalék), az UNESCO-világörökségek (plusz 17 százalék), illetve a karácsonyi vásárok (plusz 50 százalék) tematikus oldalakon. A kereslet átlagon felül növekedett Hollandiából, az Amerikai Egyesült Államokból, Nagy-Britanniából és Franciaországból – ezek az országok mind a tíz legfontosabb küldőpiac közé tartoznak az úticél Németország számára.

A www.germany.travel turisztikai portál piacspecifikus tartalmakat kínál akár 30 különböző nyelven. Németországot több mint 600 videó, 265 modern, 360 fokos panorámakép és több mint 12 ezer fotó mutatja be vizuálisan. A hetente frissülő hírek és a folyamatos frissítések miatt a portál mindig aktuális és élettel teli.


Új trend az európai utazók körében

Új trend az európai utazók körében 

Nyaralás a Balti-tenger lengyel partján.
Elég volt! Mostantól korlátozzák a szelfik készítését az Uffiziben

Elég volt! Mostantól korlátozzák a szelfik készítését az Uffiziben 

Újabb eset borzolja a kedélyeket Olaszországban a múzeumokban viselkedni nem tudó turisták miatt.
Perzselő forróság idején indulás a hűvösebb nyárba

Perzselő forróság idején indulás a hűvösebb nyárba 

Egyre népszerűbb a coolcationing.
Csődöt jelentett a szlovák utazási iroda – ezer utas rekedt külföldön

Csődöt jelentett a szlovák utazási iroda – ezer utas rekedt külföldön  

A Happy Travel több mint 17 éve volt jelen a szlovák utaztató piacon.
Ötcsillagos hely, ahová elmenekülhet a kánikula elől

Ötcsillagos hely, ahová elmenekülhet a kánikula elől 

Ha eddig azt hittük, hogy a régió és az itteni élmények nem tudnak már semmi újat nyújtani, akkor ideje újratervezni.
A hőség miatt nem látogatható az Eiffel-torony

A hőség miatt nem látogatható az Eiffel-torony  

A perzselő hőség szinte egész Franciaországot sújtja, a Météo France mérései szerint hétfőn sok helyen mintegy 38 Celsius-fok feletti értékeket regisztráltak.
Magyarok külföldön: mi a helyzet a biztosítási piacon?

Magyarok külföldön: mi a helyzet a biztosítási piacon? 

Az egyik biztosításközvetítő adatai szerint adatai a szerződések száma 9 százalékkal, az átlagdíj pedig 6 százalékkal emelkedett.
Van új a Nap alatt? – turisták az európai „hőkupola” alatt

Van új a Nap alatt? – turisták az európai „hőkupola” alatt 

Európa perzselő nyara – hol érzik a hőséget a legnagyobb mértékben a turisták?
Tömeg, pénz és ellentmondások – Jeff Bezos-esküvő Velencében

Tömeg, pénz és ellentmondások – Jeff Bezos-esküvő Velencében 

Az Amazon-alapító luxusesküvője nemcsak látványosság volt, hanem komoly bevételi forrás is, amelyet tüntetések és kritikus hangok kísértek.
Hőségriasztás Franciaországban

Hőségriasztás Franciaországban 

A legmagasabb szintű hőségriasztás lép életbe kedden Párizsban és környékén is.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.