Átlagon felüli értékelést kapott a turisztikai portál

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) online portálja, a www.germany.travel 21 nemzeti turisztikai hivatal (National Tourist Boards – NTO) online megjelenésének nemzetközi összehasonlításában átlagon felüli értékelést kapott a Digital Tourism Think Tank/se1 media a DZT megbízásából készített benchmark felmérésének eredménye alapján. Az összehasonlításhoz különösen fontos küldőpiacok és különböző kultúrkörök turisztikai hivatalainak weboldalait, illetve a szakma által különösen innovatívnak ítélt portálokat választottak ki. A szakemberek öt kategóriában értékeltek, ezek az Inspiráció & Dizájn, Közösségi média integráció, Tartalom, Keresőfunkciók, illetve Mobil & Táblagépek. 

A DZT internetes megjelenése jó értékelést kapott a Közösségi média integráció területén: ma a közösségi oldalakon való megosztás, illetve a felhasználók által generált tartalom az a két faktor, amelyek a használók szemszögéből meghatározzák az online marketing hosszú távú sikerét. Ezen a területen a DZT például kiemelkedőt alkotott ifjúsági kampányával. A jól hozzáférhető, elegendő mélységű tartalmak, az akadálymentesség, az interaktív térképek, a soknyelvűség és az aktuális rendezvények garantálják, hogy a DZT weboldala a Tartalom kategóriában is jó pozíciót érhetett el.

A német portál szintén jó eredménnyel zárt a keresőfunkcióknál, amelyek nemcsak szintax-logikával, hanem szinonimákkal és fonetikával is dolgoznak. A Mobil & Táblagépek kategóriában a DZT jelenleg új funkciók fejlesztésén dolgozik, így ebben a kategóriában nem kapott értékelést.

Az oldal tartalmi része is jó eredményt ért el. Inspiráció & Dizájn témakörben a weboldal az érzelmekre ható képi világgal és az olyan hasznos funkciókkal, mint például az e-brosúrák vagy az utazásszervező szerzett jó pontokat.

„A felmérés eredménye alátámasztja stratégiánkat, miszerint a lehető legkorábban be kell lépni az online világba, konzekvensen össze kell kötni egymással a digitális kommunikációs lehetőségeket, és minden szegmenst folyamatosan fejleszteni kell tovább. A www.germany.travel oldal ma már sokkal több, mint a nemzetközi turisták egy közkedvelt információforrása. A portál összeköti egymással a végfelhasználókra szabott információkat és az utazásszervezéshez szükséges praktikus alkalmazásokat. A közösségi hálón zajló interaktív kommunikáció kapujaként a DZT online megjelenése erős sokszorosító hatással bír: a DZT összes nemzetközi közösségi médiacsatornáinak potenciális hatásköre eléri az 1,4 milliárd felhasználót” – magyarázza Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke.

Intenzíven növekszik a felhasználók száma

A DZT 2013-ban 6,5 millió látogatót regisztrált oldalain – ez 22 százalékos növekedésnek felel meg az előző évhez képest. A kattintások számánál különösen nagy növekedés volt tapasztalható a városi utazások (plusz 31 százalék), az UNESCO-világörökségek (plusz 17 százalék), illetve a karácsonyi vásárok (plusz 50 százalék) tematikus oldalakon. A kereslet átlagon felül növekedett Hollandiából, az Amerikai Egyesült Államokból, Nagy-Britanniából és Franciaországból – ezek az országok mind a tíz legfontosabb küldőpiac közé tartoznak az úticél Németország számára.

A www.germany.travel turisztikai portál piacspecifikus tartalmakat kínál akár 30 különböző nyelven. Németországot több mint 600 videó, 265 modern, 360 fokos panorámakép és több mint 12 ezer fotó mutatja be vizuálisan. A hetente frissülő hírek és a folyamatos frissítések miatt a portál mindig aktuális és élettel teli.


WARC-jelentés: a reklámköltések visszaestek a Trump-bejelentések okozta bizonytalan helyzetben

WARC-jelentés: a reklámköltések visszaestek a Trump-bejelentések okozta bizonytalan helyzetben 

A WARC módosított előrejelzése szerint a globális hirdetési kiadásokat 19,8 milliárd dollárral csökkentették az emelkedő makrogazdasági bizonytalanságok miatt.
Hová utaznak a legtöbben külföldre a húsvéti szünetben? – a Kiwi.com adatai alapján

Hová utaznak a legtöbben külföldre a húsvéti szünetben? – a Kiwi.com adatai alapján 

A tavaszi szünetben 36 százakékkal több magyar száll repülőre, mint tavaly.
Látványos fesztivál Máltán

Látványos fesztivál Máltán 

A Nemzetközi Tűzijáték Fesztivál áprilisban visszatér Máltára.
Impozáns termek, hatalmas csillárok – mindezt a föld gyomra rejti egy lengyel sóbányában

Impozáns termek, hatalmas csillárok – mindezt a föld gyomra rejti egy lengyel sóbányában 

Egy legenda szerint a lengyelországi helynek magyar kötődése is van.
A sorozatos tüntetések miatt korlátozások Isztambulban

A sorozatos tüntetések miatt korlátozások Isztambulban 

A sorozatos demonstrációk következtében a török hatóságok szigorú intézkedéseket vezettek be, többek közt utazási korlátozásokat rendeltek el Isztambulba és onnan kifelé.
Thaiföldre készül? Akkor mostanában kerülje el a magas épületeket!

Thaiföldre készül? Akkor mostanában kerülje el a magas épületeket! 

Péntek hajnalban két rendkívül erős földrengés is megrázta Délkelet-Ázsiát. A thaiföldi Bangkokban összedőlt egy épülő 30 emeletes toronyház, de külföldi turisták nem kerültek veszélybe.
Súlyos földrengés Délkelet-Ázsiában – Mianmar, Thaiföld is érintett – VIDEÓVAL

Súlyos földrengés Délkelet-Ázsiában – Mianmar, Thaiföld is érintett – VIDEÓVAL 

Erős, 7,7-es erősségű földrengés rázta meg pénteken Délkelet-Ázsiát. 
Belépés az Egyesült Királyságba: kötelező az ETA

Belépés az Egyesült Királyságba: kötelező az ETA  

Jön az ETA, vagyis az elektronikus utazási engedély, és máris emelik az árát.
OTP Travel: ütős katalógusbemutató exkluzív helyszínen

OTP Travel: ütős katalógusbemutató exkluzív helyszínen 

Az OTP Travel rendhagyó rendezvényén mutatta be viszonteladói partnereinek a 2025. évi utazási katalógusát.
Versenyeznek a művészek a Sagrada Familia főhomlokzatának kialakításáért

Versenyeznek a művészek a Sagrada Familia főhomlokzatának kialakításáért 

Mindhárom alkotótól „művészeti javaslatokat” rendelnek, és ezek alapján dönt majd a kuratórium arról, hogy kire vagy kikre bízzák az úgynevezett Dicsőség homlokzat elkészítését.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.