A Maritim-lánc bemutatkozása a budapesti DZT-nél

A covid megjelenése óta első élő rendezvényét tartotta november 8-án a Német Turisztikai Hivatal  (DZT) Magyarországi Képviselete, amelyen Németország legnagyobb magántulajdonú szállodacsoportja szerepelt.

Elsőként Czeiszing Miklós, a budapesti képviselet vezetője köszöntötte a főként utazási szegmens képviselőiből kikerülő meghívottakat, aki egyben emlékeztette a publikumot arra, hogy utoljára személyesen éppen a most is főszereplő Maritim-lánc 50 éves fennállását ünnepelték hasonló körben - két évvel ezelőtt.

Majd átadta a szót Ulla Schultz asszonynak, a német szállodalánc nemzetközi értékesítési irodavezetőjének, aki bemutatta cégüket.

Odahaza "leg", amely külföldön is terjeszkedik

A prezentáció során elhangzott, hazájukban 25, frekventált helyeken lévő taggal rendelkeznek, és ezzel ők a legnagyobb családi tulajdonban lévő német szállodalánc. Ezen kívül a Maritim tulajdona még 13 háznak szerte a világban. Többek közt Albániában (Tirana,) Bulgáriában (Albena),  China több tartományában, Máltán, Mauritius-on, Spanyolországban (Tenerife) rendelkeznek saját szállodával. Terveik közt szerepel a hollandiai Amszterdamban a közeljövőben egy újabb háznyitás.

Mitől különleges és vonzó vendégeik számára?

Mint Ulla Schulz elmondta, Németországban kizárólag négy csillagos házakat üzemeltetenek, mégpedig azon elgondolásból, hogy szállodáik hatalmas méreteinél fogva sok incentive rendezvényt foglalnak be náluk - és  a gyógyszeripari cégek fő partnereik közé tartoznak. Ott pedig előírás, hogy ennél magasabb hotelekben nem tarthatják rendezvényeiket.

Megtudtuk azt is, a lokáció szállodáik esetében szintén meghatározó: városi szálláshelyeik mindig központi helyen találhatók. Valamint munkavállalóik régóta velük vannak, a Maritim híres arról, hogy alacsony náluk a fluktuáció.

A jó gasztronómiára, valamint arra, hogy mindenütt minőségi wellness-t kínáljanak- szintén odafigyelnek.

Számok, adatok, remények

A német nyelvű szállodás prezentációt követően Czeiszing Miklós, a DZT magyarországi képviseletének vezetője mutatta be rövid eddig végzett munkájukat. Beszélt a covid időszakát végigkísérő kampányaikról, valamint azokat az adatokat ismertette, amelyek reményre adnak okot az elkövetkezőkben. Elhangzott többek között, hogy bár a németországi beutazás mintegy 70 százalékos visszaesést szenvedett el az elmúlt időszakban, azonban az idei nyári adatok már jóval biztatóbbak: egyértelműen javuló tendenciát mutatnak a 2020. évben mért adatokhoz képest. Az sem meglepő, hogy a magyar beutazási piacon is megjelennek egyre nagyobb számban a német turisták, hiszen most alapvetően az öreg kontinensen való utazást részesítik előnyben a németek, nem pedig a távoli, egzotikus országok felkeresését. És itt a képviseletvezető kiemelte azt az örvendetes tényt is, hogy a szakmai eseményen is jelen lévő utazási irodák is egyre kedvezőbb helyzetbe kerülnek, hiszen a mai világban sokan választják a biztonságos, csoportosan szervezett utazásokat, körútakat, mintsem hogy egyedül vágjanak neki az ismeretlennek.

 

 

 

 

 

    

 

Forrás: Turizmus Online


A Kartago Tours bemutatta új mobilapplikációját

A Kartago Tours bemutatta új mobilapplikációját 

A mobilalkalmazás leegyszerűsíti a nyaralással kapcsolatos információk elérését az utazásra való felkészülés és a vakáció időtartama alatt.
Megszületett Ausztria részletes útiterve a jövő turizmusához

Megszületett Ausztria részletes útiterve a jövő turizmusához 

Megatrendek és innovációs ugrások az adatvezérlelt világrendben - ez volt az Osztrák Turizmusnapon.
Indul az MTÜ tavaszi kampánya - külföldi véleményvezérek Budapesten

Indul az MTÜ tavaszi kampánya - külföldi véleményvezérek Budapesten 

Ötven külföldi influenszer népszerűsíti most Budapestet, akik május 22-24. között a Budapest Influencer Trip rendezvényre érkeztek hozzánk, az MTÜ meghívására.
Tengerparti konferenciakomplexum Šibenik MICE-kínálatában

Tengerparti konferenciakomplexum Šibenik MICE-kínálatában 

Ünnepélyes külsőségek között május közepén bemutatták a Šibenik Kongresszusi Központot a szakmai közönségnek.
Dubaji látnivalók az Emirates repjegye mellé

Dubaji látnivalók az Emirates repjegye mellé 

A légitársaság magyar utasai dubaji nyaralásuk alatt számos exkluzív kedvezményt vehetnek igénybe beszállókártyáikkal.
Magyar vendégeket vár ez a szlovén szállodalánc

Magyar vendégeket vár ez a szlovén szállodalánc 

Szlovénia egyedülálló úti cél, ahol mindenki talál magának való programot és kikapcsolódást.
Optimisták az osztrák üzleti turizmus szereplői

Optimisták az osztrák üzleti turizmus szereplői 

A 2024-es évre vonatkozóan a megkérdezettek 36 százaléka még a tavalyinál is jobb foglalási helyzetet vár.
Ha Makao - akkor csak a kaszinó?

Ha Makao - akkor csak a kaszinó? 

Makaóban tényleg sok a kaszinó, de a város korántsem csak ezekről szól.
Málta - a sziget, ahol nem csak a tenger a főszereplő

Málta - a sziget, ahol nem csak a tenger a főszereplő 

A Máltai Idegenforgalmi Hivatal üzleti partnereit invitálta május 16-án, csütörtök délelőtt az ötcsillagos Corinthia Hotel Budapestbe.
Szintet lép a maldív kormány az aktív turizmus híveinek érvei ellen

Szintet lép a maldív kormány az aktív turizmus híveinek érvei ellen 

Elege lett az Indiai-óceán szigetországának irányítóinak abból, hogy országukat kizárólag egy gyönyörű, fehér homokos tengerparttal rendelkező, dögunalmas úti célnak gondolják többen.

Interjú

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.