A több hónapig tartó arculattervezés során különösen fontos volt a könnyen értelmezhető, egyedi logó kialakítása, amely a terület két fő piaca, szlovák és a magyar célközönség számára is jól értelmezhető és jól reprezentálja az összefogást – ami itt nemcsak a szlovák és magyar szolgáltatók közös szolgáltatásfejlesztési és marketingtevékenységére, hanem a Duna magyarországi oldalával való turisztikai együttműködésre is utal.
Az arculat színei a terület hangulatát adják vissza – a Garam menti szőlőterületek aranyló sárgáját és a meleg vizes fürdők, valamint a Duna vizének színét, amely a logót kiegészítve önálló arculati elemként jelenik meg.
A komplex arculattal a térség iránt érdeklődők elsőként az új kiadványok megjelenésekor találkozhatnak, de hamarosan a visitdanube.eu honlapon is átvezetésre kerülnek a változások, a terület magyar nyelvű közösségi média felületein pedig már az új logó fogadja az érdeklődőket.
Forrás: Turizmus Online