Az általunk kezelt oldalról a Facebook is részletes információkkal szolgál, de a konkurensekről szinte csak annyi tudható meg, hogy milyen mértékben nőtt a követőik száma, minden egyéb információnak külön kell utánajárni. A Postradar ezeket gyűjti össze: mikor aktívak a versenytársak, mely posztjaik érdeklik a felhasználókat, kik a közös követők. Az eredmények értelmezését interaktív grafikonok segítik. Illusztrációként két kiskereskedelmi hálózat, a Spar és a Tesco közösségimédiás aktivitását hasonlították össze.
A Postradarba épített tartalomfigyelő rendszer segítségével egy helyen követhetők a választott weboldalakon és blogokon megjelenő cikkek, egyedi szűrési feltételek állíthatók be, és az ennek megfelelő új tartalmak megjelenéséről értesítést is lehet kérni.
A megosztások automatizálhatók is, így ha megjelenik egy, a megadott kritériumoknak megfelelő cikk, akkor előre beállítható, hogy azt mikor, és milyen formában ossza meg a Postradar. Egyszerű linkként is feltűnhet a hírfolyamban, de az alkalmazás a cikkből is tud képeket kiemelni, az oldalak idővonalára feltölteni, majd az url mellé előre elkészített leírást is csatolni. A saját tartalmak megosztása is egyszerűbb, lehetőség van például galéria feltöltésére, amelynek képei előre meghatározott időpontban és módon lesznek közzétéve.
„Korábbi munkánk során mi is tapasztaltuk, mennyi energiát kell egy Facebook-oldal kezelésébe fektetni. Először egy egyszerű alkalmazást készítettünk, amely a kiválasztott weboldal tartalmainak megosztását automatizálta. Egyre többen kezdték használni, és ezt látva döntöttünk a Postradar létrehozása mellett” – nyilatkozta Pauler Attila, a Postradar társalapítója.
A jelenleg ingyenes alkalmazást folyamatosan fejlesztik. A jövőbeli tervek közt szerepel, hogy más platformokat is lehessen vele kezelni, de egyelőre a Facebook élvez prioritást.
Forrás: Kreatív Online