Folyamatosan teltház van a szállodádban, alig fizetsz jutalékot, özönlenek a foglalások a szálloda weboldaláról?

Ha a fenti állítások igazak rád, akkor ne olvass tovább, azonban ha úgy érzed lehet még javítani a szállodád weboldalán érkező foglalások számán, akkor ez a cikk neked szól! Tudnod kell, hogy nem vagy egyedül, a legtöbb szállodában növekszik a jutalékteher, csökken a saját foglalások száma, nem jut elég idő/erőforrás a szálloda marketingjére…

Ezek egy olyan problémának a tünetei, amit nagyon nehéz meglátni, de van egy jó hírem, annál könnyebb orvosolni.

A megoldás a szálloda weboldalát foglalás nélkül elhagyó vendégek visszafordításában rejlik. 

A legtöbb vendég ugyanis a foglalási folyamat során meglátogatja a szálloda weboldalát.* De 100-ból legalább 98 vendég még nem áll készen a foglalásra és végül e nélkül távozik.

A HotelHood segítségével akár 30% százalékát is megmentheted ezen elveszett vendégeknek!

Hogyan működik a HotelHood?

A rendszer figyeli a weboldal látogató viselkedését, és ha foglalás nélkül próbálja meg elhagyni az oldalt, segít kiemelni a közvetlen foglalás előnyeit, aminek hatására a látogatók egy része azonnal foglal, mások pedig bekerülnek az adatbázisba.

Így őket is bármikor el tudod érni utánkövető (remarketing) hirdetésekkel miközben a Facebookot vagy más weboldalakat böngészik vagy a Google keresőjében.

A HotelHood segít kiemelni a közvetlen foglalás előnyeit a teljes foglalási folyamat során:

● már a szállodád weboldalán;
● később a Facebookon;
● más weboldalak böngészése közben;
● a Google keresőben.

Figyeli a látogató egérmozgását, viselkedését és segít kiemelni a közvetlen foglalás előnyeit.
Kipróbált üzenetekkel és marketing tanácsokkal segítünk, a grafikát és a szövegírást is tartalmazza a szolgáltatás.

Utánkövető (remarketing hirdetések)

Csak azoknak jelenik meg hirdetés, akik foglalás nélkül hagyták el a szálloda weboldalát.

Google Adwords kereső hirdetések

Ha az Adwords hirdetésekkel csak az a célod, hogy a környéken szállást keresők számára hirdess, akkor valószínűleg komoly összegeket dobsz ki feleslegesen és nem használod ki a valóban értékes és hatékony lehetőségeket. Megmutatjuk, milyen lehetőségek rejlenek az AdWords kereső hirdetésekben, amikor a weboldalad korábbi látogatóit is célzod.

De ne siessünk ennyire előre, először mi szeretnénk adni Neked valamit.

Azért hoztuk létre a HotelHoodot, hogy egyszerű és hatékony módszerekkel segítsünk több közvetlen foglalást szerezni.

Összegyűjtöttük a 4 leggyakoribb hibát, ami miatt csökken a jutalékmentes foglalások száma, és amikre 4 egyszerű és ingyenesen megvalósítható megoldást is adunk.

Szeretnél ingyen több vendéget szerezni a szállodád weboldalán keresztül?

Kérd most ingyenes tanulmányunkat + 1 bónusz tippet, amit csak feliratkozóknak árulunk el!

Itt éred a tanulmányt: hotelhood.hu/ingyen

*A Cornell University és a Google felmérése alapján


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?