A sörgyár addig kutatott...

A Heineken nemrég indította el legújabb „Randevú” című kampányát, melynek reklámja, hirdetései már országszerte láthatók. A márka ehhez kapcsolódva 300 férfit kérdezett meg Budapest több klubjában és pubjában, hogy megtudja, milyen nő kell a pasiknak, hogyan randiznak, melyek a bevett csajozási trükkök és milyen számukra az álomrandi. A kutatás mindenek felett arra kereste a választ, hogy mi kell a pasiknak, milyen igényeik, elvárásaik vannak, ha szórakozóhelyen ismerkednek.

A reklám és a kutatás is lényegében mind a kampányhoz tartozó Facebook-applikációt támogatja. Az alkalmazás lényege, hogy elhívhatunk bárkit, szinte bármilyen randevúra. Az applikcióban 640 módon kérhetünk találkozót; mehetünk bowlingozni, romantikus vacsorára, karaokézni, láván szörfözni, bélyegalbumot nézegetni, szülőkkel találkozni – mindenki megtalálja vérmérsékletének és a célnak megfelelő lehetőséget. A szándék lehet romantikus, vagy vicces, a reklámfilmből ismert zenekar meghívásunkat dalban fogja tolmácsolni a kiszemelt üzenőfalán. A meghökkentő felkérést nehéz elutasítani, ezért a szervezők szerint egy hónap alatt, világszerte több tízezer szerenádot küldenek majd a felhasználók a Heineken segítségével. Ha igazán emlékezetes, egyedi módon szeretné elhívni álmai nőjét, vagy férfiját egy találkozóra, a http://apps.facebook.com/heinekenserenade/oldalon lévő alkalmazás erre a legjobb mód.

A márka szerette volna megtudni, milyen is az álomrandevú és álomnő a magyar pasik számára, ezért mi mást is tehetett volna, mint megkérdezte őket. A 12 kérdésből álló kérdőívből sok minden kiderült, például az, hogy a huszonéves és a harmincas férfiak között alapvető különbségek vannak. Az, hogy életkoruk első száma kettő vagy három, meghatározza a nőkhöz való viszonyukat.Ha például 20-30 közötti pasikkal szeretne a lány ismerkedni, bizony oda kell menni hozzá, ugyanis ők nem csajozni mennek a pubokba, klubokba, hanem hogy a haverjaikkal töltsenek időt. Ha megtetszik nekik egy nő, akkor természetesen ők is akcióba lendülnek. A harmincas pasik többsége ezzel szemben igenis csajozási szándékkal megy bulizni, ők hamar feltérképezik a terepet, és oda is mennek a kiszemelt nőhöz. Lesz, ami lesz. Abban azonban egyetértett mindkét korosztály, hogy italra szükség van, ha buliban ismerkedik az ember. Az eltérés csupán annyi, hogy a huszasok maguknak vásárolnak italt, hogy abból bátorságot gyűjtsenek, a harmincas férfiak pedig inkább a hölgynek, hogy alkalmuk legyen elkezdeni beszélgetni velük. A pasik szerint az éjszakai csajozáskor a siker garantált, ha ők magabiztosak, humorosak, sármosak, és gazdagság benyomását keltik. Viszont életkortól függetlenül egyetértettek abban, hogy magasan a legrosszabb ismerkedési taktika, ha italtól felbátorodva mennek a nőhöz, illetve ha az évek óta lejáratott dumákkal próbálkoznak: Szia cica, hol a gazdád?/ Elvesztettem a számom, megadnád a tiédet? – viszont majdnem mindegyikük kipróbálta már ezeket az ismerkedési lehetőségeket is.

De milyen nőt is akarnak valójában a férfiak? A kutatás eredményei szerint életkortól függetlenül nyertek most is a nagymellű nők. A dús keblekkel rendelkezők óriási előnnyel indulnak, ha klubban ismerkednének, de a hajszín nem mérvadó, többen mennének oda egy barna vagy vörös lányhoz, mint egy szőkéhez. A férfiak többsége szeretné, ha a nő kedves, okos és szerény is lenne, amellett, hogy természetesen szexi, és ha a kémia rögtön működésbe lépne. Úgy tűnik, nemcsak a nőknek vannak szinte elérhetetlen igényeik a pasik terén, ez az erősebbik nemre is jellemző. Azonban még ha valaki dúskeblű doktorandusz is, egyáltalán nem biztos, hogy az este végén randira hívják. A huszas éveikben járók szerint az első igazi randevú csakis a nőn, míg a harmincasok többsége szerint nagyrészt a férfin múlik – ha nem jött be a nő, nem is hívják el egy újabb találkozásra.

Az első randevúk nagyrészt sétálással, teázással telnek, de a férfiak elmondásai alapján egyéb helyszínek is tökéletesen működnek az ismerkedés elején. Tehát ha valaki – akár Valentin-napra - egy iszogatásnál kreatívabb randevút szeretne, az alábbi lehetőségek is szóba jöhetnek: Vásárcsarnok reggel, Vidámpark, Szabadság-híd közepe naplementekor, Fővárosi Nagycirkusz, Széchenyi Fürdő, Bazilika tornya. Ezek a kipróbált és bevált helyszínek, de természetesen a Heinekent az is érdekelte, hogy mi volna az álomrandi a megkérdezett pasiknak. Ismét kiderült, nem ugyanaz kell a fiatalabb, mint a harmincon túliaknak. A huszasok a Duna-parton szeretnének romantikázni, esetleg közösen fesztiválozni vagy házibuliba mennének, a néhány évvel idősebbek pedig minél trópusibb, minél melegebb és egzotikusabb helyre utaznának barátnőjükkel, a harmincas éveik legvégén járók álmaiban pedig szinte kivétel nélkül szerepel a szex, mint a lehető legjobb randevú legfontosabb tényezője.

Az hogy a nőknek ez az álmodozás mennyire tetszik majd, azt egyelőre nem tudjuk, viszont a Heineken Szerenád alkalmazás segítségével néhány héten belül kiderül. Meglátjuk, ital, és álmodozás nélkül, milyen sikerrel randevúznak a magyar férfiak, és milyen meghívásokra nyitottak igazán a világ legszebb női.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?