Három új menedzser a magyar szállásfoglaló portálnál

A Szallas.hu-nál a tavalyi év végéhez kapcsolódó portfólióbővítés az értékesítést támogató feladatok gyarapodását is jelentette, ezért a portál három új szakemberrel bővítette marketingcsapatát.

A Szallas.hu jelentős szálláshelykínálatot épített ki a környező országokban, valamint a Hotel.de portállal kötött megállapodás révén 5 kontinensre terjesztette ki a magyarul lefoglalható hotelek és apartmanok körét.

Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezetője elmondta: az ambiciózus célok eléréséhez folyamatos fejlesztésre van szükség, mind a technológia, mind az emberi erőforrások tekintetében. „A hatékonyság növelése és a különböző felületeken futó kampányok összehangolása szükségessé tette a marketingcsapatunk bővítését. Három fiatal, de már sok tapasztalattal rendelkező szakembert hívtunk a vállalathoz, akiknek a további növekedés biztosítása lesz a fő feladatuk” – magyarázta Szigetvári József.

Brand marketing menedzser – Borcsik Beáta (31)

Borcsik Beáta közel 10 éves szakmai tapasztalattal érkezett a Szallas.hu-hoz. 2006-ban végzett a Modern Üzleti Tudományok Főiskoláján, a kereskedelmi közgazdász szak marketing szakirányán. Ezután a Hell Energy csapatához csatlakozott, ahol főként offline ATL és BTL kampányok tervezésében és kivitelezésében szerzett gyakorlatot. Az utóbbi két évben a Kreatív Kombinát vezetőjeként az észak-magyarországi régió kis- és középvállalatai számára szállított kommunikációs megoldásokat, a Szallas.hu-hoz ugyanakkor az online marketingben rejlő kihívások vonzották. Brand marketing menedzserként a közösségi kommunikáció finomhangolását és a B2B kapcsolatok fejlesztését kezdte el, hosszú távon pedig azt kell biztosítania, hogy a párhuzamosan futó offline és online marketing kampányok, social és PR tevékenységek hatékonyan támogassák egymást.

E-mail marketing menedzser – Elsik Zoltán (30)

A közel 9 éves szakmai tapasztalattal rendelkező szakember az Óbudai Egyetem Keleti Károly Gazdasági Karán szerzett diplomát műszaki menedzserként. A szakma alapjait az Extreme Digital Zrt.-nél sajátította el, majd a Libri csapatához igazolt portál menedzserként. A Shopline-nal való egyesülés után már egy piacvezető márka online megjelenéséért felelt. A Szallas.hu-nál e-mail marketing menedzserként fő feladata egy olyan rendszer fejlesztése és kezelése, amely az adatbázis tagjainak teljesen interaktív, testre szabott tartalmakat biztosít. A hazánkban egyedülálló megoldást a magyarországi tesztelés után a Szallas.hu portfóliójába tartozó többi országban is be fogják vezetni.

Online marketing menedzser – Dankó Attila (30)

Több mint 8 éves szakmai pályafutása alatt Dankó Attila Magyarországon és külföldön is bizonyította rátermettségét. Budapesten elsősorban ügynökségi oldalon dolgozott, az Initiative, a VivaKi és a Carnation csapatát is erősítette. Emellett több évig élt Angliában, ahol a BetClick nemzetközi affiliate marketing kampányait, majd később a Dentsu Aegisnél az Arcadia európai terjeszkedését támogatta. A Szallas.hu-nál az affiliate marketing mellett a médiatulajdonosokkal kialakított együttműködésekért és összességében az adatbázis építéséért felel. Online marketing menedzserként a performance irányt képviseli.


Húsvéti fesztivál a Skanzenben

Húsvéti fesztivál a Skanzenben 

Húsvétvasárnap és hétfőn locsolkodással, hímes tojással, tavaszváró mulatsággal a régi falusi húsvéti ünnepeket kelti életre a szentendrei Szabadtéri Néprajzi Múzeum.
Új kiállítás a Capa Központban

Új kiállítás a Capa Központban 

Sylvia Plachy magyar származású amerikai fotós képeiből nyílt kiállítás pénteken a Robert Capa Kortárs Fotográfiai Központban.
Csaknem kétszáz versenyző a Csillaghegyi uszodában

Csaknem kétszáz versenyző a Csillaghegyi uszodában 

A Csillaghegyi Árpád Forrásfürdő és Székely Éva Uszodában negyedik alkalommal rendezték meg a Székely Éva-emlékversenyt.
TKI Index: vegyes képet mutat az ágazat

TKI Index: vegyes képet mutat az ágazat 

A következő három hónapban az előző év azonos időszakához képest a szállásadók 34 százaléka növekedést, míg 12 százalékuk visszaesést vár a vendégéjszakák számában.
Ömlik a pénz a Dunakanyar vízi turizmusának fejlesztésére

Ömlik a pénz a Dunakanyar vízi turizmusának fejlesztésére 

A fejlesztés középpontjában álló hét helyszín: Ipolydamásd, Szob, Nagymaros, Visegrád, Vác, Szigetmonostor és Göd.
Verssel is fizethet egy napig a Balatonnál és Budapesten

Verssel is fizethet egy napig a Balatonnál és Budapesten 

Április 11-én, a költészet napján, a Balatonnál és Budapesten is egy különleges akcióval tisztelegnek a magyar líra előtt.
Falusi húsvét Sóstón

Falusi húsvét Sóstón 

Húsvéti programok a Sóstói Múzeumfaluban.
MSZÉSZ: friss, ropogós trendriport

MSZÉSZ: friss, ropogós trendriport 

Februári trendriport a KSH adatai alapján.
MNG: ilyen a magyar plakátművészet első aranykora

MNG: ilyen a magyar plakátművészet első aranykora 

A szecesszió korszakának magyar plakátművészetét és tárgykultúráját bemutató tárlat péntektől látható a Magyar Nemzeti Galériában.
Tavaszi programok a Tisza-tónál

Tavaszi programok a Tisza-tónál 

A tavasz nemcsak a virágok édes illatát hozta el Tiszafüredre, hanem a jobbnál jobb programokat is.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.