Nemzetközi díjat nyert a sárvári Spirit

Ügyesen használja a közösségi médiát márkaépítésre a sárvári ötcsillagos. Teljesítményét két díjjal is elismerték.

A 49 fős mezőnyben a Spirit Hotel Thermal Spa*****superior saját médiafelületek fejlesztésével nyert díjakat a Tourism Social Media Awards-on Facebook csatorna megjelenés és Social branding kategóriában is.

Stratégiai célok alapján a vásárolt és elért média mellett a saját média felületek rendszerbe szervezésével egyfajta kommunikációs ökoszisztéma épült fel a Spirit Hotel hagyományos kommunikációja mellé. Természetesen továbbra is fontos szerep hárul a klasszikus, hagyományos marketing és pr eszközök használatára a kampánytervezésénél, de a jövő útja mindenképpen az, hogy a Spirit Hotel ne csak akkor jelenjen meg a fogyasztóképes célcsoportok életében, amikor éppen utazást vagy kikapcsolódást terveznek. Ehhez pedig folyamatos tartalomszolgáltatásra van szükség. Ennek kulcsa a minőségi és könnyen elérhető content, ami ugyan köthető a szálloda értékeihez, szolgáltatásaihoz és hangulatához, de mégsem kíván egyből eladni semmit. Ennél sokkal fontosabb, hogy folyamatos érdeklődést tartson fenn a márkával kapcsolatban azoknál, akik potenciálisan a szálloda vendégei lehetnek. Így sokkal erősebb kötődés alakul ki a márka és a vendégek között, ráadásul a folyamatos érdeklődés fenntartása egyszerűbbé teszi a marketing üzenetek eljuttatását is.

Egy integrált közösségi média hálózat működtetése és tartalmakkal történő feltöltése nem egyszerű feladat. Szinte olyan, mintha egy újságírói szerkesztőség működne a szállodán belül. De ez szükséges ahhoz, hogy olyan friss, érdekes és a márka számára fontos tartalmak készülhessenek, amelyek megragadják az érdeklődőket. 

Az ezen a területen végzett közel egy évnyi munka kifizetődő volt a számok tükrében. Nagyszerű dolog, hogy ezt a teljesítményt most a szakma is elismerte.

 

Forrás: Vendég & Hotel Online


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?