hirdetés

Péterfi Liza álnéven nyert egy grafikus a Bortársaság címkepályázatán

Még februárban számolt be arról a Kreatív, hogy a Bortársaság címkepályázatot hirdetett Káli Balázs boraira, akinek termékeit tavaly emelte be szortimentjébe a társaság. Nem gondoltuk volna egy pillanatig se, hogy egy ilyen pályázaton komolyan vicces események is történhettek, de hát az élet a legjobb forgatókönyvíró. 

hirdetés

Történt ugyanis, hogy Káli borainak korábban Nemes Péter grafikus készített címkéket, amikor pedig a borászon keresztül értesült a pályázatról, úgy döntött, hogy nem saját nevén, hanem hat különböző álnéven ad be pályamunkákat.

A hat pályázatából négy került be a hatos döntőbe, tehát a grafikus 66 százalékban saját maga ellen versenyzett. A Bortársaság honlapján megjelent vele egy interjú, amiben elmondta: "Az identitásaimat gyerekbarátaim és -ismerőseim ihlették. Így az ő személyiségüket figyelembe véve, egymással szöges ellentétben álló címketervekkel rukkolhattam elő és az ő nevüket használtam az email címek elkészítéséhez is. Olyannyira sikerült azonosulnom velük, hogy miközben a pályázati szövegeket írtam, az ő hangjukon fogalmaztam meg a tervekhez csatolandó leírásokat. Egyébként hatból négy lányok, kettő fiúk neve alatt futott."

Péterfi Liza (Nemes Péter) győztes munkája (fotó: Rutkai Bori/Bortársaság)

Mint mondja, épp a 75-ös trolin utazott, amikor kapott egy e-mailt az egyik alteregója, Péterfi Liza címére, amelyben a telefonszámát kérték. Amikor felhívták, Péterfi Lizaként, de - nyilvánvalóan - férfihangon mutatkozott be. Hamza Gergely, a Bortársaság kommunikációs szakértője volt a vonal túloldalán, aki persze elnevette magát, majd röviden ennyit mondott: "Hát akkor Liza - vagy hogyan is szólíthatlak - gratulálok, mert a közel 100 pályázó közül a te címketerved nyert." 

A nyertes címkékről Nemes kifejtette, azokon a "szentbékkállai Fekete-hegy jellegzetes présházait rajzoltam meg, a különböző borfajtákhoz más-más színösszeállítást alkalmazva. Az én szememben az lebegett mindvégig, hogy egy nagyon színes, játékos címkecsaládot hozzak létre".

A hat, döntőbe jutott munkát itt nézhetik meg az érdeklődők.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint szükséges az érdekképviseleteknek a mozgáskorlátozott turisták érdekeiért lobbizni?

Kiadónk társoldalai