Te miről szeretnél híres lenni?

Megmentenéd a természeti kincseket, vagy esetleg Te lennél a jövő Oscar díj várományosa?  

A The Famous Grouse Skócia és az Egyesült Királyság első számú whiskyje, amelyet több mint 100 országba exportálnak. Az italt 1896-ban hozták létre The Grouse Brand , azaz „A fajdos márka” néven, 1905-re azonban olyan népszerűségre tett szert, hogy megkapta a The Famous Grouse nevet. Most az egyik legkedveltebb blendelt italként, a The Famous Grouse egy különleges, egész világot megmozgató kampányba kezdett. 

A The Famous Grouse Collaboration, azaz a Híres Együttműködés egy egyedi, tömegeket megmozdító kezdeményezés, amely egyetlen egyszerű kérdésre keresi a választ: „Te miről szeretnél híres lenni?”

A projekt eredménye egy korszakalkotó szobor lesz majd, amely a több mint 3000 válaszból áll össze. A legfrappánsabb válaszokat lézerrel alumíniumcsíkokba vágják – ezek a lemezek képezik majd a szobor alapját. Az alkotás átlépi a művészi és technológiai határok kereteit, ötvözve a fényt, a mozgást és a digitális összetevőket a fémes tulajdonságokkal.

A Famous Grouse „Légy része valami híresnek” (www.somethingfamous.com) felhívására több ezer válasz érkezett a világ minden részéről, így Magyarországról is, amelyek között vicces, meghökkentő és elszánt is akad. Az egyik válaszoló például ezt írta: „Salvador Daliéhoz hasonló kreativitásomról, vagy arról, hogy az első emberként körbeúszom a földet, esetleg arról, hogy kiderítem, miért is mosolyog Mona Lisa valójában”.

„Blendelt whiskyvel foglalkozunk, így hisszük, hogy sokat tudunk az együttműködésről, a különböző elemek, emberek és anyagok egyesítéséről, ezért tudunk ilyen egyedülálló terméket létrehozni. Ebből az elvből kiindulva olyan különleges dolgot akartunk kreálni, amely időálló hagyaték formájában kelti életre az emberek gondolatait és törekvéseit a hírnévvel kapcsolatban az egész világon. Az a célunk, hogy az együttműködés erejét hirdessük” – mondta el Asanka de Silva, a Famous Grouse munkatársa.

A csapat, amely a világ minden tájáról érkező válaszokat állítja össze egyetlen, formabontó szoborrá, több mint 34 mérnökből, kiváló művészekből és technológiai csapatokból áll. A projekt része a Marshmallow Laser Feast is, akik a Studio Roso-val és Ruiari Glynnel együtt tervezték a szobrot.

A www.somethingfamous.com oldalon a szobor egy virtuális reprezentációja is látható, amely tartalmazza az összes beérkezett választ.

 

Forrás: Élelmiszer Online


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?