Átadták a Highlights of Hungary díjait

A magyarországi kreatívszakma értékmenedzsmentjével foglalkozó Super Channel idén második alkalommal rendezte meg a Highlights of Hungary-t, amely csütörtök este gálával zárult a Toldi Klubban. A tíz közönségdíjas, amelyekre a kéthetes szavazási időszak alatt 42 856 egyedi látogató közel 10 000 szavazatot adott le, a kurátorok által jelölt negyvennégy projekt közül került ki. A Forbes és az Instyle két különdíjat is átadott.

A tizedik legtöbb szavazatot a Kele Clothing ruhamárka által indított projekt, a #SharingIsMultiplying kapta, amely autista fiatalok rajzait rakta különböző ruhadarabokra, a kampány arcai olyan magyar modellek, mint például Vanessa Axente.

A kilencedik helyen Reisz Gábor bemutatkozó nagyjátékfilmje, a VAN valami furcsa és megmagyarázhatatlan végzett, mely minimális költségvetésből készült, ám a fiatal generáció útkeresését ábrázoló film még hetekkel a premier után is telt házzal ment a budapesti és a vidéki mozikban. A nyolcadik a Krétakör Szabadiskola középiskolás diákjaihoz fűződő, hajléktalan embereket egy-egy megrázó idézeten keresztül bemutató plakátkampány lett.

A hetedik legtöbb szavazatot a szegedi székhelyű Tér és Forma Építésziroda projektje, vagyis Noé, a tiszai ökohajó kapta, az energiahatékony lakóhajó-prototípus könnyen forradalmasíthatja az ártéri építkezéseket. A hatodik helyen az autós műsorokat kreatív és rendkívül szórakoztató módon újraértelmező csapat, a Turbometal Motorblog végzett. Az ötödik helyen végző Autistic Art ötletgazdáinak célja, hogy az autizmussal küzdő embereket a művészet eszközeivel segítse a kommunikációs formák elsajátításában. A negyedik helyezett Neopaint Works tagjai olyan fiatal képzőművészek, akik Budapest elhagyatott tűzfalainak megújításáért és művészeti platformként való értelmezéséért tesznek sokat.

A harmadik helyen a 30km csapata végzett, akiknek segítségével közvetlenül a helyi termelőktől lehet beszerezni a jó minőségű élelmiszereket, rendkívül olcsón. Második helyezést ért el a Hősök tere projekt, amely közösségi megmozdulások és videók segítségével keresi korunk hétköznapi hőseit. A Highlights of Hungary oldalán szavazók szerint 2014 legjobb magyarországi kezdeményezése a Budapest Bike Maffia, melyet fiatal kerékpárosok működtetnek, akik az adománygyűjtéseik során beérkező ruhákat és élelmiszereket biciklin viszik el a rászorulóknak, így ötvözve a szociális munkát az adományozással és a sporttal.

A Forbes különdíját, a lap főszerkesztője, Galambos Márton adta át a 81 fontnak, akik egy éves előfizetést nyertek és lehetőséget, hogy bemutatkozzanak a magazinban. Az InStyle különdíját, pedig a The Garden Studio vehette át Szűcs Péter főszerkesztőtől, akik megjelenési lehetőséget nyertek a magazinban.

Az eseményről készült fényképek ezen a linken keresztül érhetőek el.

 


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?