hirdetés

Hat új szálloda jelzi a Mercure dinamikus növekedését

Az Accor és az Event Hotelgruppe megerősítették franchise kapcsolatukat.

hirdetés

Az Accor és a kölni székhelyű, hotelüzemeltetési specialista “Event Hotelgruppe” hat új Mercure hotelre szóló franchise szerződést kötöttek, mely 850 új szobát jelent. A Bochumban, Köln Belforstrassén, Düsseldorf Kaarstban, Kamen Unnában, Hannover Oldenburger Alleeban és Dortmund városában található 4 csillagos szállodák eddig Park Inn by Radisson név alatt működtek. Szeptember elsejétől a szállodákat Mercure hotelekké alakították át. Az ilyen jellegű franchise konverziók, melyekben már meglévő szállodákat alakítanak át Accor márkákra, jelentősen erősítik mindkét fél, régóta fennálló sikeres kapcsolatát.

Mint franchiseor az Event Hotelgruppe jelenleg is több Pullman, Mercure és ibis szállodákat működtet Németországban és Svédországban. Michael Mücke, az Accor Hotel Services Közép-Európai Vezérigazgatója szerint a partnerszerződés az Event Hotelgruppe-pal a vállalati stratégiát reprezentálja:

“A saját fejlesztések mellett az Accor kiemelten fontosnak tartja a franchise üzletágát. Célunk a növekedés, különösképpen partnereinkkel együtt. Örömmel fogadtuk, hogy megállapodásra jutottunk kiemelt partnerünkkel az Event Hotelgruppe-pal.”

Az Accor úttörő a franchise konverziók területén. Körülbelül az összes új Accor franchise szállodák 20%-a újépítésű, a többség franchise konverziók útján került az Accorhoz. Michael Schirgewohn a Business Hotels GmbH vezérigazgatója, az Event Hotelgruppe leányvállalata, melynek ernyője alatt a hat új Mercure hotel összegyűlt, szintén az együttműködés megerősödésének az előnyeit emelte ki:

“A Mercure márka rendkívül ismert és elismert. Meggyőződésem, hogy együttműködésünk sikerének a titka ennek a két márkatulajdonságnak a kombinációja a szállodáink minőségével és a szállodai stábunk tapasztalatával és szenvedélyével.” Az új Mercure szállodákat ugyanaz a stáb fogja üzemeltetni a szokásos Mercure minőségbiztosítási és szolgáltatási sztenderdekkel.

(forrás: Vendég & Hotel)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Elfogadják-e a vouchert az utasok, vagy a pénzüket kérik vissza?

Kiadónk társoldalai